Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jacobien

Jacobien

10-06-2009 om 14:30

Waar koop je schmink

Misschien een gekke vraag; maar waar koop je schmink dat een beetje betaalbaar is? (in de feestwinkel kost één kleurtje algauw 6 euro!)
Of kan je ook gewoon waterverf gebruiken?

groet jacobien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Speelgoedwinkel

Volgens mij gewoon in de speelgoedwinkel - intertoys of zo? Mijn kinderen hebben het van sinterklaas (=schoonmoeder in dit geval) gekregen - volgens mij kwam het daar vandaan.
ik zou geen gewone waterverf gebruiken - lijkt me niet zo fijn voor de huid en krijg je het er weer goed af?

Caroro

Legoblokje

Legoblokje

10-06-2009 om 15:32

6 euro

6 euro lijkt duur maar 1) je doet er heel erg lang mee 2) je krijgt het mooiste resultaat 3) het jeukt niet 4) je krijgt het er makkelijk af 5) je krijgt geen last van huidirritatie.

amk

amk

10-06-2009 om 15:47

Hema

de hema heeft ook setjes, maar ik gebruik zelf het liefste grimas. Heb 24 kleurtjes in een doos voor 50 euro en je doet er heel erg lang mee. En zoals hierboven ook al gezegd het blijft gewoon heel goed zitten, makkelijk af te halen zonder huidreacties.

1 napje kost 5 euro, dat zou ik de investering wel waard vinden.

Annet

Annet

10-06-2009 om 20:37

Hier ook alleen grimas

We hebben een setje met 10 kleuren. Dat gaat heel lang mee. Een populaire kleur kun je apart bij kopen en erop schroeven.
De goedkope troep is hier slecht voor de huid.

Salie

Salie

11-06-2009 om 13:29

Kijk eens op

lobbes.nl
Daar heb ik het net vandaan. Vele verschillende setjes. Echt super.

gr. Salie

Ja!

Deze hebben wij:
http://www.lobbes.nl/products/detail/3380133
bevalt prima.

Caroro

Mamba

Mamba

11-06-2009 om 20:53

Jaaa, grimas!

Werkelijk de meest geweldige schmink die er is. Je kan een soort 'waterverfdoos' kopen, zitten 12 kleuren bij. Kost zo'n 28 euro. Zuinig in gebruik, mooie kleuren, droogt mooi op. Zelf gebruik ik make upkwastjes van de Hema.

Jacobien

Jacobien

11-06-2009 om 21:38

Thanx

Ik heb uiteindelijk Clowny gekocht! Het schminken kan dus beginnen!

Bedankt voor jullie reacties

Nens

Nens

15-06-2009 om 22:37

Ik ben heel blij met

http://studiojoli.biedmeer.nl/

succes met schminken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.