Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

17-05-2010 om 16:28

Waar koop ik nog een zomerjas voor mijn kieskeurige dochter?

Tangodochter is echt zo'n kind dat het presteert om overal de meest vreemde vlekken op te krijgen. Zo ook dus op haar zomerjas. Hij was al van vorige zomer maar paste nog prima. Vlekken gaan er alleen niet meer uit.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe, maar de dame is erg kieskeurig: het mag vooral geen roze jas zijn, liefst felblauw zoals de vorige ook was. Heb al gekeken bij H&M, C&A, V&D, Zeeman, Hans Textiel en Wibra. Bij sommige winkels was er gewoon niets meer, andere winkels hadden witte jassen (tja, dat koop ik dus niet, is helemaal zo vlekgevoelig), of hele sombere zwarte of legergroen. Daar gaat ze niet in lopen. Verder dus veel roze.
Wie heeft nog een tip voor een leuke, bij voorkeur blauwe zomerjas, andere kleur bijv. felgroen of meerdere kleuren mag ook. En o ja, ook geen spijkerjack. Had ik vorig jaar voor haar gekocht op een tweedehandsbeurs, maar heeft ze nooit gedragen. Hoezo kieskeurig?????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

17-05-2010 om 17:06

Marktplaats

Is het een idee om op Marktplaats te kijken en samen met je dochter iets uit te zoeken?

Bastet

Bastet

17-05-2010 om 18:21

Bristol

Bristol heeft ook best leuke kinderkleding en ook jassen!
Bastet

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2010 om 18:40

Kleertjes

Jassen zat op kleertjes.com
Bijv. via deze link http://www.kleertjes.com/?page=browse&af[t]=3&af[g]=4,5&af[mt]=11,12&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=0
maar ik weet niet welke maat je dochter heeft.
Maar is wel iets duurder, dus moet ze dan wel dragen! Ik zou het samen uitzoeken.
succes!

Tango

Tango

17-05-2010 om 18:57

140

Is de maat die ik zoek, inderdaad helemaal vergeten erbij te zetten.

Marie

Marie

17-05-2010 om 19:49

Welkoop of boerenbond

Hallo
Volgens mij zag ik laatst in de Welkoop blauwe kinderjassen hangen.
Groetjes

C&a

Je bent er al geweest dus ze zullen hem niet meer hebben, maar mijn oudste heeft een hele blauwe zomerjas van C&A. Heb even via Wehkamp gekeken waar je C&A spul kunt bestellen maar daar is ie er alleen nog in 128. Maar verder zijn er daar nog meer jassen te zien. Wie weet zit er iets tussen?

Mamvantwee

Mamvantwee

17-05-2010 om 20:40

Wehkamp en otto

Daar zie ik nog best veel kinderjassen.
www.otto.nl
www.wehkamp.nl

groet, Mamvantwee

Olliewood

Ook niet goedkoop, maar vanaf a.s. woensdag 30% korting op de nieuwe collectie:
http://www.olliewood.nl/new/alle+categorien/alle+merken/jassen/140/p.1/

Sportzaak

Wij slagen voor onze zoon altijd prima bij Decathlon (sportzaak). Eenvoudige modellen, vaak waterdicht en niet duur (de laatste zomerjas die we kochten kostte nog geen 20 Euro).Weet natuurlijk niet of je een vestiging in de buurt hebt - wij gaan naar Amsterdam Arena. Maar wellicht hebben ze bij andere sportzaken ook aardige jassen.

Tango

Tango

17-05-2010 om 23:16

Bedankt

Voor al jullie reacties. De C&A-jassen bij Wehkamp zijn inderdaad leuk. Ik snap dan alleen dus niet waarom ze in de winkel niets meer hebben hangen. Morgen rijd ik even langs Bristol, kijken of ze daar nog iets hebben. Anders wordt het toch maar via internet. Betaal je bij Wehkamp veel verzendkosten? Ik heb verder eigenlijk niets nodig en vind het dan zo zonde om nog (veel) extra verzendkosten te betalen.

Tip korting

als je gratis lid wordt van shopkorting (http://www.shopkorting.nl/?mycode=dnhqo (dan krijg ik ook iets voor het aanmelden)) dan krijg je 4% korting bij Wehkamp, verzendkosten zijn iets van 4,95 maar als je alles wat je bestelt terugstuurt kost het je niks

Via die shopkortingssite krijg je bij veel online winkels korting (oa BOL, Cosmox ..)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.