Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Laurien Witteman

Laurien Witteman

10-03-2010 om 16:07

Waar koop ik een skateboard?

Onze zoon wordt morgen 10 en wil graag een skateboard. Maar ik kan nergens een redelijke vinden. Ik zoek er één die beter is dan een speelgoedgeval van €3,00, maar ook weer niet zo'n hele pfofessionele dure, want hij is maar een beginner. Ik woon in Amsterdam. Wie weet raad?
Groetjes,
Laurien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

10-03-2010 om 16:12

Raar misschien....

Maar ze zijn nu bij AH te koop voor nog geen twee tientjes,lijkt me een leuk beginnersboard.
bastet

Geen wave board?

Die zijn namelijk erg hip!

Laurien Witteman

Laurien Witteman

10-03-2010 om 18:48

Geen waveboard & bastet

Nikus,

Een waveboard moet het niet zijn, want daar kan je geen "tricks" mee, zegt mijn zoon. En ik ben het met hem eens. Hij heeft er trouwens met zijn vader zelf één gemaakt en de lol is er nu al af (was ook niet perfect natuurlijk).

Bastet,

Ik dacht eigenlijk meer aan een bedrag van rond de 30, 40 euro. Maar waar kan ik die A.H vinden? Ik wil hem wel even zien.

Ik heb nog tot morgenmiddag 13:30 de tijd....

Groetjes,

Laurien

Nina

Nina

10-03-2010 om 19:02

Ah en intertoys

ga naar http://www.ah.nl/bonus/ en dan helemaal naar beneden scrollen. Daar staat ie voor maar 11,99.
Ik zag hem bij ons trouwens ook bij Intertoys voor 14,95. Waarschijnlijk door de populariteit van het waveboard zijn de skateboards tegenwoordig goedkoper.

Laurien Witteman

Laurien Witteman

10-03-2010 om 19:36

Gut

Bij mijn A.H. heb ik ze niet gezien. De aanbieding geldt toch voor deze week. Moet ik naar een speciale A.H. ?

Laurien Witteman

Laurien Witteman

10-03-2010 om 21:20

Dank je pelle

Dank je pwllw,

Jouw link heeft ons geholpen. We vrezen beduidend meer geld uit te zullen geven, maar met recht. Een goedkope board waar je niks mee kan is ook weggegooid geld.
We gaan met zoon en al naar "de betere winkel".

Groetjes,

laurien

Petra Kappers

Petra Kappers

10-03-2010 om 21:59

Independent outlet

op de vijzelstraat heeft ons heel goed geholpen met zoon van 7.

Margriet*

Margriet*

12-03-2010 om 10:13

Waar anders

dan in de Sarphatistraat Rodolfo's. Kost wel wat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.