Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

05-11-2009 om 12:02

Waar kleurrijke mannenkleding?

Mijn man zoekt zich rot om een beetje leuke kleding te vinden, vooral voor het bovenlijf. Werkelijk alles is bruin, grijs of zwart. Behalve als je bij Gaastra e.d. kijkt, maar daar is ie echt het type niet voor, dat is te conservatief. Wiebertjestruien wil hij ook niet aan.
Weet iemand een goede website met iets kleurrijkere kleding voor hem?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dure zaken

met kleding van ontwerpers hebben doorgaans wel andere dingen dan de mainsream winkels. Veel italiaanse dingen bijvoorbeeld zijn wat kleuriger.

Hier in Haarlem zit een winkeltje 'a guy named sue' met vlotte herenkleding (ook leuke dameskleding).

judiths mama

judiths mama

05-11-2009 om 13:25

Pme legend

Heeft mijn man een paar truien van. Gekocht bij open32. De kleurigheid straalt er niet van af, moet ik zeggen, maar wel blauw, paars, grijs/wit. Pfff, ben blij dat hij een merk heeft gevonden wat direct goed zit.

Prada

Prada

05-11-2009 om 13:43

Gant

de Gant collectie. Helaas niet online verkrijgbaar, wel in herenmodezaken en flagshipstore in Amsterdam.

Guinevere

Guinevere

05-11-2009 om 14:35

Ben al iets op het spoor...

Ben even gaan googlen met jullie termen en toen kwam ik een paar online zaken tegen. Bij dress-for-less hebben ze een ongelooflijke collectie merkkleding. Als dáár niets tussenzit, dan weet ik het niet meer...
Iemand ervaring met die winkel?

Massi Nissa

Massi Nissa

05-11-2009 om 16:49

Jack & jones

Hier een mooie bruine echtgenoot die er goed uitziet in vrolijke kleuren. Hij draagt veel (kleurige) truien en longsleeves van Jack en Jones: ook goed aansluitend (niet van die lubbergevallen).
Groetjes
Massi

Dress for less

Bij deze site heb ik meerdere malen kleding voor mijn man besteld en ben zeer tevreden over hun service.
Wordt netjes verpakt vaak nog met hanger van het merk waar je de kleding van besteld, echt super.

Marit

Marit

06-11-2009 om 11:43

Desigual

heeft leuke kleurige overhemden. Ik weet dat er eentje in de Kalverstraat in Amsterdam zit, maar verder kun je wellicht even googlen.
Succes, Marit

Guinevere

Guinevere

06-11-2009 om 21:44

Oei

Ik heb even gegoogled op desigual en dat is wel erg aan de heftige kant. En...man houdt niet van overhemden. Draagt in dit seizoen eigenlijk alleen maar truien en T-shirts met lange mouwen. En er mag geen reclame opstaan (dat het merk te koop loopt met zichzelf) en geen schreeuwerige prints... Ja, meneer heeft eisen!

Guinevere

Guinevere

06-11-2009 om 21:56

Jack&jones

Jack en Jones komt al een heel eind in de richting van man's smaak. Dat merk ga ik in de gaten houden. Is de kwaliteit goed. Massi Nissa?

Massi Nissa

Massi Nissa

07-11-2009 om 08:59

Guinevere

Ik vind dat het erg mooi blijft in de was, ik was die kleurige truien wel altijd kort en vrij koud. Echt smerig worden ze toch niet met een T-shirt eronder. Jack & Jones heeft een aansluitende pasvorm (lubbert niet) en die blijft bij mijn man ook goed. Dat vindt hij weer heel belangrijk, hij houdt niet van flodderende kleding.
Leuk dat je man het ook mooi vindt. Hier in Amersfoort is een winkel van Jack & Jones, maar je kunt op de website ook alles bestellen.
Groetjes
Massi

Marjoleine64

Marjoleine64

08-11-2009 om 21:57

Hebben ze ook kleine maten?

ik lees met interesse mee omdat ik (en manlief ook) wel eens wat anders wil dan alleen donker, voor hemzelf maar ook voor zoonlief. Probleem is alleen dat hij echt niet groter dan maat 46 moet hebben, anders is het echt te groot (hij is 176 lang en maar 63 kg). Hebben de door jullie genoemde merken dat ook, of begint dat zoals zoveel tegenwoordig bij 48?
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.