Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamvantwee

Mamvantwee

25-10-2010 om 15:16

Waar kan ik zo'n kaars vinden?

Ik herinner me dat ik vroeger een kaars heb gehad, waarop voor elke leeftijd een streepje met de leeftijd stond aangegeven. Je moest dus elk jaar (op mijn verjaardag) de kaars een stukje verder laten branden.

Nu wil ik zo'n kaars aan iemand kado doen, en dacht 'even te googelen' waar ik zo'n kaars kan kopen...maar dat valt tegen. Hoe heet zo'n kaars? Waar kan ik er een vinden?

Het is dus geen geboortekaars, geen doopkaars, geen verjaardagskaars...maar wat dan wel?

groet, Mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

1 - 21 lijkt me leuk.

Maar op mijn leeftijd wil ik zo'n kaars niet meer. Ik ben al ruimschoots over de helft.

Mamvantwee

Mamvantwee

25-10-2010 om 15:43

Voor een baby

Nee, ikzelf zou ook twee kaarsen nodig hebben
Maar het is bedoeld als kadootje voor een nieuwe wereldburger.

Amazon heeft inderdaad dat soort kaarsen, goed gevonden Puck! Ik zie dat er wel een maand overheen gaat voordat het bestelde bezorgd wordt, dus daar moet ik niet te lang mee wachten...de verwachte levertijd van de baby telt ook mee natuurlijk.

groet, Mamvantwee

Kaaskopje

Kaaskopje

26-10-2010 om 00:09

Abdijkaarsenwinkel

Ik ben opgegroeid in de buurt van de kaarsenmakerij van de Abdij in Egmond, vandaar dat ik op dit idee kwam:
http://www.abdijvanegmond.nl/cms/publish/content/showpage.asp?themeid=3
Je kunt, zoals ik het lees, kun je in overleg ook je eigen wensen doorgeven, dus ook de kaars zoals jij bedoelt.
Voor het geval je niet bij de juiste pagina uitkomt, tel. en email: 072-5066254/ [email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.