Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

29-12-2009 om 19:26

Waar kan ik nog snowboots kopen?

Hallo,

Aangezien er weer een koude periode aankomt, wil ik mijn jongens nu graag voorzien van snowboots. Wie weet waar ik ze nog kan kopen? Desnoods online (maat 27 en 34 trouwens).

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Champagne

Champagne

29-12-2009 om 20:08

Marktplaats

Ik ben voor beide kids geslaagd op Marktplaats, nieuw of zo goed als nieuw.

marie

marie

29-12-2009 om 20:22

Scapino

Hallo
Kijk hier eens
http://www.scapino.nl/zoeken/snowboots/
succes

Fraz

Fraz

29-12-2009 om 20:30

Hallo scapino

allemaal uitverkocht. Tenminste ben na snowboot nummer 10 maar gestopt met verder zoeken ;-(

Leandra

Leandra

29-12-2009 om 21:48

Allebei al geprobeerd.....

Hoi!

MP en Scapino online heb ik al geprobeerd, maar niets in de juiste maten. Helaas......

Marlou H.

Marlou H.

29-12-2009 om 22:53

Anwb?

De ANWB heeft ook een webshop. Misschien hebben ze ze daar nog.

Linda99

Linda99

30-12-2009 om 07:43

Bristol

Ik zag gisteren nog het een en ander bij Bristol.

Bastet

Bastet

30-12-2009 om 08:47

Bristol

Bristol heeft nog zat.
Bastet

Qwendo

Qwendo

30-12-2009 om 10:12

Leandra

Weet niet waar je woont maar ik heb hier een nieuw paar staan van de bristol welke ik terug ga brengen.
Manlief en ik hadden het zelfde idee dus nu 2 paar het is een maat 33-34-35 kleur is blauw.
Woonplaats is Zaanstad.

Vera*

Vera*

30-12-2009 om 11:03

Hoge wandelschoenen

Ik heb met de sneeuw 'gewoon' mijn hoge wandelschoenen aangetrokken en geen last gehad van natte koude voeten. Als je ze nu koopt (dikke sokken aan) dan kunnen je kinderen er ook nog van de zomer plezier van hebben, of met het wandelen in een blubberbos.

Leandra

Leandra

30-12-2009 om 11:50

Qwendo en bristol

Hallo allemaal,

De Bristol hier (Hengelo) had niets meer in de benodigde maten. Zaanstad is helaas te ver weg Qwendo, maar bedankt voor het aanbod! Hoge schoenen heb ik niet en de kids ook niet. rubber laarzen hebben we wel allemaal, maar jongste kreeg toch erg koude voeten. Nu hoor ik net dat bij de schoenwinkel hier snowboots zijn gespot en ik ga gauw kijken of mijn maten er nog zijn! Ik laat 't wel ven weten. Bedankt voor alle reacties!

Groetjes Leandra

PS De sneeuw is hier al weer gevallen!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

30-12-2009 om 11:58

Internet

Ik heb ze vorige week besteld bij telstarshop.nl, had ze binnen een dag in huis (mt 27).

Leandra

Leandra

30-12-2009 om 13:29

Chips!

Alleen maat 29 en 30...... Ga nu even op de site van Roosje kijken. Bedankt voor de tip Roosje!

Groetjes Leandra

Puck2

Puck2

30-12-2009 om 16:40

Ik vind snowboots niets

Persoonlijk vind ik snowboots vreselijk lopen. Voel met net alsof ik twee gipsbenen heb. Ik ga voor de oplossing van Vera*: lekkere hoge wandelschoenen kopen. Krijg je geen natte en koude voeten in (ik gebruik ze ook altijd als ik bij het voetbalveld sta te kleumen en zie steeds meer mensen het doen) en je kunt ze het hele jaar door gebruiken.

Rubberen laarzen en wollen zooltje

hier dragen ze rubberen laarzen en daarin een wollen zooltje. Kan je kopen bij de schoenmaker, zijn speciaal om te zorgen dat je voeten warm blijven. Ik hoor de kinderen niet klagen over koude voeten.

Voordeel vind ik dat je die laarzen het hele jaar door kan dragen, snowboots alleen met sneeuw.

groetjes van Purk

Vera*

Vera*

30-12-2009 om 17:52

Leandra

Snowboots heb je op dit moment óók niet.......

Lidl

Bij lidl waren ze deze week in de aanbieding (12 euro).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.