Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

03-09-2010 om 11:19

Waar kan ik hemdjes kopen?

Voor dochter van elf zoek ik hemdjes (liefst wit) met van die spagettibandjes. Bij de Zeeman heb ik na lang zoeken wel iets gevonden maar die zitten niet lekker. Waar zou ik nog meer naar toe kunnen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hema?

Voor mijn dochter van 11 slaag ik goed bij de HEMA voor hemdjes. Kijk dan bij de damesmaten en kies een S'je. Heb deze o.a. voor je gevonden, wit met
spagettibandjes:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/ondergoed/seamless_dameshemd-(19621399).aspx

Sterre42

Sterre42

03-09-2010 om 11:44

V&d en kruidvat/trekpleister

Het Kruidvat en de Trekpleister had een tijd geleden (en hier en daar liggen ze nog in een bak) van die hempjes in allerlei kleuren, ook wit. 1.99 en prima kwaliteit.

Was natuurlijk voor hoogzomer bedoelt, maar mijn dochter draagt ze als hemd.

Ook de V&D verkoopt ze, van het huismerk. Die zijn iets dikker van kwaliteit.

Sterre42

Sterre42

03-09-2010 om 11:44

Oja, inderdaad, zoeken naar een s

Niet in de kindermaten

Vera*

Vera*

03-09-2010 om 11:52

Oja, belangrijk

Dochter is maar 134 cm en een volwassenmaat past ze helaas niet. We hadden ook al gekeken bij maat xs maar dat werkt helaas nog niet.

Marie

Marie

03-09-2010 om 12:44

Action

Hoi
Kijk eens bij de Action.
Succes

Puck

Puck

03-09-2010 om 13:51

Henk ten hoor

Vera* hebben ze bij jullie Henk ten Hoor? Of terStal? Bij Bristol heb ik ze ook wel eens gehaald. Die hebben ze ook. Je bedoelt toch van die microfiber hempjes. Als je wilt kan ik hier wel voor je kijken. Puckdochter heeft maat 146 model spriet dus die kan dan vast als paspop dienen. Een kleine damesmaat wordt het idd niet, die is Puckdochter ook te groot. (begint nu al in mijn kledingkast te snaaien naar dingen die ze leuk vindt, kind moet nog 9 worden)

bibi63

bibi63

03-09-2010 om 14:40

H&m

Ook bij H&M hebben ze regelmatig dergelijke hemdjes voor meisjes.
Groetjes,
Bibi

Vera*

Vera*

03-09-2010 om 18:34

Goede tips

Hier bij de Ten Cate fabriekswinkel hadden ze ze niet maar ik zal het in de gaten houden. Bij de Action heb ik ze ook nog niet gezien helaas. Ik moet er wel bij zeggen dat het hier bij de Action nogal door elkaar ligt en dan geef ik de moed snel op, zal ik de volgende keer maar eens niet doen.
Henk ten Hoor hebben we hier niet maar wel een Ter Stal. We kunnen er eigenlijk nooit slagen en vandaar dat ik die winkel ongeveer uit mijn systeem heb gehaald. De Bristol is nu zo'n winkel waarbij je niet denkt een ondergoed. Zoon moet nog nieuwe gympen en dan kan ik straks gelijk even kijken.
Puck, bedankt voor het aanbod maar ik zal hier nog wat meer rondkijken. Ik heb ook nog aan de Wehkamp ofzo gedacht, ik zal eens op hun website gaan kijken.

jippa

jippa

03-09-2010 om 19:31

Albert heijn

De grote albert heijns hebben leuke meisjeshemden met dunne bandjes. Mijn dochter is er weg van.

Vera*

Vera*

05-09-2010 om 13:55

Jippa

Bedoel je de Albert Heijn XL? Hier, bij de gewone ah, heb ik ze niet gezien.
gisteren zijn we een dagje naar Lille geweest en ik had eigenlijk hoop dat ik ze daar ergens zou kunnen scoren maar helaas.
Ik zoek maar gewoon verder.

Vera

Bij de V&D inderdaad hebben ze setjes van onderbroekje en hemdje met spaghettibandjes in wit en lichtroze, per twee en bij de C&A hebben ze ook veel ondergoedjes met spaghettibandjes. Haal ik voor mijn dochter want ik wil ook alleen spaghettibandjes omdat dat mooier staat onder kleding, ze heeft maat 128.
OT: leuke dag gehad in Lille? Misschien zijn we elkaar wel tegengekomen

Vera*

Vera*

06-09-2010 om 10:31

Clo

Woensdag ga ik naar de stad en zal toch dan weer kijken bij de VenD. De vorige keren hebben we het daar niet gezien. In de kleine maten is wel meer te kregen maar in de grotere meisjesmaten niet en dat maakt het lastig.

Vera*

Vera*

06-09-2010 om 10:36

Oja lille

We zijn daar maar niet het centrum in geweest want er was een hele grote braderie (bleek). Het was waarschijnlijk zoiets als de Oranjemarkt ofzo. Er stonden toch veel auto's aan de kant, in de middenberm en zelfs tot het einde van de oprit van de snelweg.
Wij hebben vooral ingeslagen bij de Auchan. De campingkoelbox was mee zodat alle kaasjes en toetjes 's avonds koud thuis kwamen.

Inderdaad

Er was een grote brocante markt gaande, eentje die internationaal bekend is en over het hele weekend twee miljoen mensen trekt. Dat verklaart de auto's in de berm toch wel . Best een belevenis! Ik had dus geen koelbox mee helaas, om ruimte over te houden voor mijn aanwinsten, maar ik heb wel een lekkere worst gekocht (schreef zij trots). Auchan, dat onthoud ik voor volgend jaar.
Veel succes bij V&D, je slaagt vast!

Petit bateau

hebben ook die hemdjes , kost wat maar het gaat wel een paar kinderen mee.

Vera*

Vera*

06-09-2010 om 15:40

Joepie!

Ik had een mogelijkheid om met iemand naar de markt te gaan en jawel, bij de ondermodekraam, hadden ze hemdjes van Beeren. Ik heb twee van de drie soorten meegenomen dan kan ze die uitproberen.

Vera

Beeren

Gaat erg lang mee. Hier leek het wel meegroeiondergoed

jippa

jippa

06-09-2010 om 22:37

Ha Vera, je bent voorzien zie ik. ik bedoelde inderdaad Ah XL. Ik vind het mooi ondergoed en dochter zweert erbij,
Jippa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.