Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

25-11-2009 om 21:06

Waar kan ik goed met 35 man uit eten

in de provincie Utrecht.

Ik ga met mijn bedrijf uit eten, het liefst wil ik dat ze gewoon allemaal a la carte kunnen bestellen.

Weet je iets goeds, maar kan je niet a la carte bestellen, maar het eten is fabuleus houd ik me ook aanbevolen.
Er zijn ook vegetariërs bij en we gaan 11 december al. Ik ben wat laat met organiseren

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

25-11-2009 om 21:40

Wat wil je precies

In de Bilt heb je ZEBS. Daar eet je allemaal wat kleinere meerdere porties. Heel leuk eten en leuke ambiance.

In Utrecht buiten het centrum heb je LEEN. Dat is echt anders dan anders. Aziatisch loungen zeg maar. Hele leuke sfeer.

Als het wat duurder mag dan zit je bij Slagevegt in Breukelen helemaal top aan het water. Je kunt daar ook apart zitten maar weet niet wat max aantal mensen is dan..

Kijk anders es op www.specialbite.nl

Suk6

reina

reina

26-11-2009 om 09:19

Amersfoort

Wat ik een heel gezellige plek vindt om te eten is "de 3 Vrienden" in Amersfoort, ik weet alleen niet of ze ook 1 grote tafel kunnen maken, als dat de bedoeling is.

Kwaliteit

Kiki,

Je kunt niet van een kok verwachten dat hij 35 couverts tegelijk serveert met een totale a la carte bestelling. Het kan wel, maar dan mag je geen kwaliteit verwachten. Ik denk dat je beter af bent met een gebonden keuze. Zeker nu je dit op een dergelijke korte termijn moet regelen. Zo houd je de restaurateur te vriend en hebben je medewerkers lekker eten.

Wat mij een leuke bestemming lijkt is bijvoorbeeld Gasterij de Buurvrouw in Leidse Rijn. Ook een link met welzijn want ze zijn ook een zorgbedrijf.

De keuken wordt gedreven door een paar koks die hun sporen allang in hippe restaurants in de stad hadden verdiend. Voor iedereen zit er wel wat lekkers bij.

Yta Chalne

Yta Chalne

26-11-2009 om 15:58

Gasterij buuf

Grappig Rodebeuk, ik heb er vorig jaar meerdere malen met ongeveer 35 man gegeten. Drie gangen, elke gang twee keuzes. Was erg geslaagd. Om de hoek (Ab Harrewijnstraat) zit ook nog 'Hoge Weide', zelfde idee, ook erg leuk, wel nog wat minder professioneel (qua voedsel en bediening). Ben ik ook een paar keer met grote groep geweest, lekker warm en gezellig binnen. En fijn gratis parkeren bij allebei, ook wel een pluspunt voor Utrecht.

Kiki

Kiki

26-11-2009 om 20:59

Ok, ik heb daar gereserveerd

bij Gasterij de Buurvrouw dan.

Ik ben heel benieuwd, dank je wel!

Hihi kiki

Ja, jonge moeders met eigen bedrijven, verse babies en vaakzieke dreumessen moeten snel kiezen natuurlijk! Yta en ik hebben het nu op ons geweten...maar we slapen rustig hoor.
Ik wens jullie een heel leuke avond. Ik denk dat de locatie past bij de gelegenheid, dat is al een begin.

Kiki

Kiki

27-11-2009 om 10:03

Hahaha, ik moest eerder snel kiezen

omdat ik er ineens achterkwam dat 11 december over twee weken al is.
Ik heb echt in mijn hoofd dat het pas begin november is ofzo.
Heel mijn wereld staat stil

Eehhh kiki

ik had toch gezegd 'jonge moeder'? Dan hoef je niet over je ontbrekende tijdsbesef te beginnen hoor, dat is gewoon inclusief hoor voor jonge moeders.

Maarrreeh.. nog even gefeliciteerd met je 2de trouwens. Wat laat, maar goed. En dat je oudste zo ziek geweest is haalt je tijdsbesef ook weg natuurlijk.

Ik kon het niet laten om nog even te reageren omdat je rond een bevalling inderdaad he-le-maal de kalender kwijt kunt zijn. En dat vond ik zo grappig om het weer bij jou terug te lezen. Want het is nog veel erger dan een paar weken joh. Buurvrouw had voor het eerst weer het gevoel dat ze haar eigen leeftijd had toen ze laatst jarig was, terwijl haar dochter alweer zeven is! Ik dacht altijd dat het kwam door mijn postnatale depressie, ik heb het gevoel dat ik nooit 32, 33 of 34 en geweest. Alsof ik die jaren nooit heb beleefd zoals ik mijn andere jaren heb geleefd.

Maar goed, dat is dus nog een andere schaal. En ik heb nu met schoolgaande kinderen nog steeds het idee dat ik door de herfst heenschiet. Waar die vroeger eindeloos leeek te duren is ie nu zo voorbij. Overmorgen 1e advent potverdikkie!

Jij een fijne avond gewenst de 11de!

Kiki

Kiki

28-11-2009 om 22:30

Haha rodebeuk

Hoe herkenbaar, wat gaat de tijd snel
Zo is het net oktober en nu is zitten we ineens bijna in de laatste maand van het jaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.