Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

calien

calien

03-12-2009 om 18:13

Waar kan ik echt mooie kaarsen kopen?

Voor de oma's ben ik op zoek naar 2 echt mooie kaarsen. Een beetje speciale zeg maar. Ik ben al heel veel winkels in gweest zoals: Xenos, Blokker, Hema, V&D etc. Ook ben ik al bij 2 tuincentra geweest, maar helaas. Vorig jaar kon ik wel bij een tuincentrum slagen. Dit jaar lukt het me niet. Ze willen allebei graag een mooie kaars in de zak zaterdag, dus echt veel tijd heb ik niet meer.
Alle kaarsen die ik zie, dat zijn gewone dinerkaarsen, of van die stompkaasren. De oma's houden van een mooie vorm, of speciale kleuroverloop etc. Wie heeft nog een tip voor mij waar ik zou kunnen kijken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Googlen

Tja, waar woon je in de buurt?
Heb je al eens op kaarsenmakerij en je provincie gegoogled?Misschien levert dat wat op?

Damajo

Wereldwinkel

denk ik.
Succes!

Fraz

Fraz

03-12-2009 om 19:09

zo'n winkeltje opgezet en gerund door gehandicapten. Die maken vaak zelf kaarsen (tenminste hier in het dorp wel)

Amarins

Amarins

04-12-2009 om 10:00

Spirituele

... winkels noem ik ze maar, hebben altijd wel aparte kaarsen. En mocht je in of dichtbij Utrecht wonen, in de Donkerstraat is een kaarsenwinkel (ook apart, een Domtorentje-kaars) en om de hoek zit zo'n spirituele winkel. En wereldwinkels, ook een goed idee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.