Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leony

Leony

20-09-2010 om 12:02

Waar is deze gele beer te koop? (kindje met kanker)

Hier een foto van de beer:
http://www.publicpassword.com/page1/files/p1000083-kopie.jpg
En hier het verhaal dat bij de beer hoort:
http://www.publicpassword.com/page1/files/27ec7fec6fcce0830a8797c04c4a977c-304.html
Vast bedankt, Leony

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

20-09-2010 om 14:54

Ach leony

wat had ik graag zo'n beer voor jullie gehad!

Heel, heel veel sterkte!

vlinder72

vlinder72

20-09-2010 om 18:20

Helaas

Ik zal voor je zoeken op internet maar ondertussen zou je alvast kunnen mailen naar Mercis (of bellen) en vragen of zij misschien weten hoe je aan die beer kan komen. Het Nijntje museum kan je het ook vragen.

Wist ik maar

waar zo'n beer te koop is!
Ik ben diep geraakt door je verhaal, en dat van Yannick natuurlijk.

Ik kan me voorstellen dat je niet wilt 'leuren' met je doodzieke kind maar is het wellicht een idee om een TV programma in te schakelen? Type voormalig programma van Paul de Leeuw? Die TV-redacties krijgen vaak haast onmogelijke zaken voor elkaar.

Ik hoop verschrikkelijk dat je de beer vind. En wens jou en je gezin alle sterkte toe, en zoveel mogelijk mooie momenten!

liefs,
Mare

Leony is 13cm groot ook goed?

Ik heb er even een kwartiertje naar gezocht, er is een verkoper op ebay, uit Hong Kong die deze knuffels heeft, op dit moment heeft hij geen lopende veiligen maar ik zie wel dat de verkoper eerder wel dit soort beertjes heeft gehad. Er staat nu alleen een handpop van het beertje te koop van deze verkoper: http://cgi.ebay.nl/Sekiguchi-Mini-Plush-Miffy-Friend-Hand-Puppet-Puppy-Dog-/300366082785?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45ef36b2e1

De producent van die knuffels die ik voorbij zie komen is Sekuguchi.

Als je zelf geen ebay account hebt dan kan ik wel even vragen of hij ze direct kan leveren en ook grotere maten heeft.

En natuurlijk ook : dewinkelvannijntje.nl zij hebben ze nu niet op de webshop maar ze kunnen er vast wel aankomen.

Anders het dick bruna museum vragen naar de groothandel etc. Ik kan mij niet voorstellen dat die beer niet te bestellen is.

Overigens

elke kledingmaker kan van gele stof en wat accessoires die beer zo namaken van een plaatje.

mirreke

mirreke

23-09-2010 om 18:37

Leony, misschien heb je het zelf al gedaan...

maar ik heb een mailtje gestuurd naar het museum. Als ik antwoord krijg laat ik het hier weten. Ik weet niet of ik het kan melden op de blog (via mail), misschien het wel een verrassing dat jij die beer wilt regelen. En misschien ben jij wel die sterke en machteloze mama van de blog...
ach Leony, wat hartverscheurend..., zo'n ontroerend lief ventje. En wat een mooie blog, zo mooi en lief beschreven.

mirreke

mirreke

23-09-2010 om 20:27

Gelezen

op de blog. De gele beer is al onderweg... Wat zijn er toch een hoop lieve mensen.

Museum

Heb je het management van het museum al gevraagd ?
Er zijn ook sites waar mensen beren verzamelen en als jouw beer weg is, vind je daar soms wel eens het juiste exemplaar. Ik heb alleen geen sites voor je maar weet dat ze bestaan.

Oh wat fijn

ik lees net ook dat de halve wereld in actie is gekomen, wat mooi !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.