Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

15-02-2010 om 16:13

Waar gaan we morgen heen?

Man heeft toch een mogelijkheid voor een dagje vrij. Waar zullen we heen gaan met kinderen van 10 en 12? Het hoeft niet (liefst niet) met ov bereikbaar te zijn (mijn plannen met de trein zet ik wel even in de ijskast) en het liefst wel overdekt. We gaan 'dus' met de auto. Friesland, Groningen en Den Helder vind ik een beetje ver maar verder sta ik open voor alles.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zuiden in de ban van carnaval

Hoi Vera,

hou er dan wel rekening mee dat alles onder de grote rivieren (m.u.v. Zeeland) grotendeels in de ban van Carnaval is.

Ik vind zelf Naturalis in Leiden erg leuk met kinderen.

Karly

ava star

ava star

15-02-2010 om 17:08

Van alles

Nemo in Amsterdam.
Naturalis in Leiden, Corpus in Leiden, Museum van oudheden of museum van Volkenkunde ook in Leiden.
VOC schip bij Bataviawerf en bataviastad in Lelystad.
Naar een grote overdekte speeltuin zoals Speelkasteel in Hoofddorp of Chimpe champ in Aalsmeer. Daar heb je ook glow in the dark minigolf naast zitten.
Naar Scheveningen en dan naar Sealife.
Genoeg leuks volgens mij. Kijk anders ook eens op de site: uit met kinderen.

Veel plezier.

Puck

Puck

15-02-2010 om 19:30

Flevoland

De batavia-werf is al genoemd, daarnaast is Museum Nieuwland en je kunt (merk)outletshoppen in Batavia-Stad.
Of Aviodrome Lelystad
Of Ecodrome Zwolle, bakkerijmuseum Hattem, spoorwegmuseum Utrecht, van Speelklok tot Pierement (of hoe dat tegenwoordig ook heet) in Utrecht

Vera*

Vera*

16-02-2010 om 17:27

Weer terug

Wij zijn naar het watermuseum in Arnhem geweest. Het was er heel errug druk en alle workshops zaten begin van de middag al vol (wij waren er al in de ochtend). Daarna nog heerlijk gewandeld in het park Sonsbeek met een lekker zonnetje op ons hoofd. Op de terugweg nog even naar de Ikea geweest maar het was er zó druk dat we maar door naar huis zijn gereden, en doe ik het maar voorlopig met een wrakke stoel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.