Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jo- an

Jo- an

07-05-2009 om 12:26

Waar dweil je mee?

hallo

ik zag hier al een draadje hoe dweil !
ik vraag mij eigenlijk af waarmee je de kamer dweilt.

ik moet nodig iets nieuws hebben en ben me aan het oriënteren welke, zie hier ook iets over leifheit dus hou die ook in de gaten

groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

07-05-2009 om 18:57

Hara.

Met de Hara dweilstok en dweil en het schoonmaakmiddel van Hara met carnoubawas erin ( wij hebben laminaat ).
M.

Lyke

Lyke

07-05-2009 om 19:57

Waar vind ik hara

Heb ooit op een party Hara-spullen gekocht om de ramen te zemen. Uitstekend spul, maar helaas op. Wie weet waar ik dat kan kopen, behalve op party's?

mama 78

mama 78

07-05-2009 om 21:19

Ook hara

Ik doe het ook met Hara, ideaal en ik vind het goed spul.
Heb er ook doekjes van een de raamwisser (die wil ik noooit meer missen)
Maar waar je het kunt kopen?
Ik weet dat er bij mij 2 punten in de buurt zijn, waar woon je precies? Of misschien even googlen?

Rembrand

Rembrand

07-05-2009 om 23:30

Google is je beste vriend........

http://www.ha-ra.nl/

Stoomreiniger

ik ga fluitend door mijn hele huis( overal vinylvloeren) met mijn (lichtgewicht)stoomreiniger,alleen vullen met water en het wordt brandschoon.

kaatje43

kaatje43

08-05-2009 om 16:42

Sus-anne

Dat lijkt mij wel wat. Is dat een speciale voor vloeren? Waar koop je die? Hoe heet het? Tell me more!!!

Kaatje

de stoomreiniger die ik heb is alleen voor vloeren,ik heb hem bij wehkamp besteld,59,95.
met 1 tankje water doe ik de hele woonkamer a 40 vierkante meter.Mijn 75 jarige moeder die wegens reuma niet veel meer kan,heeft hem ook,zelfs zij kan er nog mee werken,zo licht gaat het.
hier vind je hem:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C06&KAC=U43&SC=U04&ArtikelNummer=730372&Cid=13&KAid=4294926147&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=stoomreiniger&Nao=1&N=186

kaatje43

kaatje43

09-05-2009 om 11:04

Sus-anne

Lijkt mij helemaal geweldig. Ik las ook dat je het op laminaat kan gebruiken. Dank je voor de tip!

Pandia

bij mijn stoom reiniger doe ik de stekker in het stopcontact,wacht even tot hij warm is(lichtje gaat uit als hij op temperatuur is),dan trap ik met mijn voet op de schakelaar ( net als bij een stofzuiger)en dan gaat hij stomen.
als ik klaar ben zet ik stoomschakelaar weer uit ,laat hem even afkoelen ,doekje in de was ,en stoomreiniger in de kast.

Pandia nog even

ik zie dat jij een stofzuigermodel hebt,dat lijkt me inderdaad wat onhandiger en zwaarder(??).
die van mij is gewoon een *bezemmodel*,een echte lichtgewicht.

Zand?

ehm....beetje zand in de watertank??

of zet hem op marktplaats!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.