Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

09-03-2009 om 09:28

Vulkaangeur (zwavel) 'nabootsen' voor projectje

Zoon moet een klein spreekbeurtje houden. Hij wil het doen over Vulkanen. Nu heeft hij zelf in de vakantie op een vulkaan gestaan en lag helemaal in een deuk om de vieze geur die daar hing (rotte eieren achtig). Het lijkt hem geweldig om dit aan zijn klasgenoten te laten ruiken. Volgens mij zijn er van die stinkbommen bij de fopwinkel maar dan ruikt de klas nog daaaaaaaaaaaaagen. Dat kan echt niet.
Zijn er andere manieren zodat je het toch kan ruiken maar niet de klas de rest van de dag nog stinkt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja maar

Als je nou zo'n stinkbommetje in een jampotje laat 'ontploffen', snel het deksel erop, en dan in de klas even het deksel eraf? Pot daarna buiten in een afvalbak kiepen? Kan het dan ook niet?

Groeten,

Temet

angel3

angel3

09-03-2009 om 20:34

Ga het proberen

ik ga het thuis eens testen Temet.... missch werkt het wel...

Zwavelgeur

Je kunt misschien ook iets doen met afgebrande lucifers, verbrand rubber oid. Dat geeft ook een zwavelgeur.

Of....

naar de fopartikelenwinkel. Daar hebben ze ook vaak wel smerige-stinkdingen. En volgens mij zijn rotte eieren in dat genre aardig populair...

Ingrid

Prulletje

Prulletje

09-03-2009 om 22:49

Nou ja...

Simpel toch? Rotte eieren dus!

Prulletje

angel3

angel3

10-03-2009 om 10:56

Ja maar

die stinkbommen van de fopwinkel die blijven dagen stinken in de klas. Ik weet dat nog van vroeger van de middelbare. Dan was er weer zo n grapjas en dan kon het lokaal echt 2 dagen niet gebruikt worden en iedereen liep half kotsend de klas uit. Rotte eieren ja ha ah.
Lucifer heb ik ook aan gedacht dan heb je wel die zwavel maar niet die vulkaan rotte eieren zwavel achtige lucht.

Is dat ook de reden waarom jongetjes het zelfs op hun 12e nog lollig vinden om dikke scheten te laten?

Silone

Helaas zijn er heel veel jongetje die het zelfs (ruim) na hun dertigste verjaardag nog erg lollig vinden...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.