Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

handelaartje

handelaartje

22-04-2010 om 21:15

Vrijmarkt prijzen?

Even jullie mening. Wij gaan op de vrijmarkt zitten om wat spullen te verkopen. Naast speelgoed ook oploslimonade, cola en fanta in van die wegwerpbekertjes. Wat vinden jullie dat je voor limonade resp. cola/fanta kunt vragen? (of beter gezegd, wat zou je er voor geven?)
En voor een stroopwafel resp. bastognekoek? (ik vrees dat we geen tijd hebben voor zelfgemaakte koekjes, ik werk de hele week ...)

Tot slot: we willen ook vlaggetjes op de wangen schminken (rood wit blauw). Wat kan je daar met goed fatsoen voor vragen (voor 1 of voor 2 vlaggetjes)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voedsel

Let even op, je mag niet zomaar etenswaren verkopen op de vrijmarkt. In sommige gemeenten zijn ze daar heel strikt in.

Maar ik zou voor een koek 10 cent vragen en voor een bekertje fris 20, zoiets?

Schminken 30 cent?

handelaartje

handelaartje

24-04-2010 om 08:55

Tjee, zo weinig?

Dan hebben we nauwelijks de kosten eruit! - we moeten ook nog bekertjes kopen en stroopwafels zijn iets van 1 euro voor 10 geloof ik .

Mijn vraag is dus: hoeveel kan je vragen zonder dat je echt te veel vraagt? Dus meer dan wat Moppeke voorstelt (wel bedankt voor de suggestie, maar dat vind ik dus echt heel weinig)?

Heeft iemand nog ideeën?

liora

liora

24-04-2010 om 11:45

Stom

hoi,

Ik vind het heel stom om de kosten eruit te willen hebben als je met kinderen staat. Who cares? Je koopt voor wat euro's stroopwafels en de kinderen verdienen wat euro's. Je staat er toch niet om winst te maken?

Mijn zoon heeft de laatste jaren van die voorverpakte zakjes snoepjes verkocht van AH voor 10 cent per stuk en pakjes appelsap voor 10 cent per stuk. Soms vonden mensen het erg goedkoop en gaven ze meer. Zoon was dolgelukkig met zijn opbrengst.

Met voedselregels wordt vooral bedoeld vlees en andere bederf-gevoelige waren. Koekjes is vast geen probleem. Mijn ervaring is wel dat mensen snel bang zijn dat iets vies is, daarom kies ik voor die kleine zakjes door AH gemaakt.

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.