Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

koentje

koentje

11-01-2011 om 15:58

Vriendin ernstige ziekte

wat neem ik mee voor een vriendin die net haar eerste chemokuur achter de rug heeft als ik bij haar op de koffie ga.
Behalve natuurlijk dat ik ook mijn hulp aanbiedt voor klusjes in huis oid.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

11-01-2011 om 16:10

Wat rot

Wat rot voor je vriendin, Koentje. Ik zou zeggen: een mooi tijdschrift (Esta ofzo). Of een sieraad. Mijn vriend met kanker had ik indertijd trouwens meer plezier gedaan met een computergame, om de tijd door te komen.

Petr@

Petr@

11-01-2011 om 18:44

Wat lief van je!

een plaid, een lekkere bodylotion, een boek, een cd, een pan met eten (voor de rest van het gezin?) of een grote bos bloemen

En sterkte ermee! Krijgt ze nog veel kuren?

Beschermengeltje

Ik heb voor mijn buurvrouw die kanker heeft een beschermengeltje bestelt bij www.mijnpakkiean.nl Mijn buurvrouw was er heel blij mee. De opbrengst van deze engeltjes gaat naar een kankerinloophuis. Diegene die ze maakt heeft haar moeder aan kanker verloren. En dit was nog een initiatief van de moeder, dat kun je lezen op haar site. Sterkte met je vriendin.

Polly Shearman

Polly Shearman

11-01-2011 om 20:25

Ik heb

Mijn vriendin toen ze borstkanker kreeg een bokshandschoen gegeven, aan een sleutelhanger.

koentje

koentje

11-01-2011 om 23:43

Oh.....

het beschermengeltje vind ik een erg leuk idee wat goed bij haar past! Dank je wel!
Zij heeft net haar eerste kuur pas gehad: en ze had erg veel klachten....... Het valt dus niet mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

11-01-2011 om 23:54

Geen tips

maar ik wil je wel sterkte wensen met en voor je vriendin.

100%mama

100%mama

12-01-2011 om 09:36

Ook geen tips

maar ook vanuit hier heel veel sterkte voor je vriendin en haar omgeving.....

koentje

koentje

12-01-2011 om 19:55

Iedereen

bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.