Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Massi Nissa

Massi Nissa

23-11-2009 om 20:22

Vraagje van man over vlek op bekleding autobank

Okee, dit is in opdracht van mijn man, haha: "Vraag eens op dat forum waar jij altijd zit (nou ja, altijd, hoe komt hij erbij) of iemand weet hoe je vlekken uit de bekleding van een autobank krijgt." Het gaat waarschijnlijk om sap, er zat een kind met een pakje drinken achterin en we zagen pas de volgende ochtend (toen het weer licht was) een grote vlek op de achterbank. Erg jammer, de auto is nog bijna nieuw. Ik dacht zelf aan gewoon een sopje met schoonmaakmiddel, maar volgens man mag dat niet.
Wie weet wat wel mag, kan en werkt?
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

23-11-2009 om 21:03

Wat voor materiaal

Wat voor materiaal is het, waar de vlek op zit? En wat voor kleur?

Onze bank (oranje) is met een soort stof bekleed, waarvan de bekleder zei dat we vlekken er met wasbenzine uit moesten halen. Dat werkt wonderwel. Stinkt het alleen wel een beetje naar wasbenzine.

Maar misschien hebben anderen betere / beproefde tips.

Margje

Petr@

Petr@

24-11-2009 om 08:47

Ik heb hier de HG vlekkenspray extra sterk naast mij staan en op het etiket staat dat de vlekkenspray "in staat is zelfs de meest hardnekkige vlekken zoals rode wijn, koffie, chocolade, saus, lipstick, schoensmeer, vruchtensap, vet etc. zeer snel en zeer doeltreffend te verwijderen uit tapijt, meubel en autokleding. Dankzij de actieve zuurstofformulie zijn zelfs diep ingetrokken vlekken geen enkel probleem. HG vlekkenspray extra sterk is geschikt voor vrijwel alle textielstoorten."

Ik heb die fles wel, maar nog geen ervaring met het gebruik. Kreeg er de kans niet voor omdat onze auto's gestolen zijn en onze nieuwe auto nog vlekvrij is )

gr.
Petr@

Massi Nissa

Massi Nissa

24-11-2009 om 21:48

Petra en margje

Petra, man heeft vandaag een vlekkenspray voor autostoelen gekocht; het merk weet hij niet uit zijn hoofd (en de fles staat in de auto), maar het werkte perfect! Zou grappig zijn als het die HG spray is die jij ook hebt. Een gestolen auto is trouwens minder grappig, zeg. Hopelijk gebeurt het jullie nooit meer.
Margje, ik heb werkelijk geen flauw benul wat voor stof die bekleding is. Hij is blauwgrijzig, niet erg zacht en heeft een soort gerstekorrel-weefsel.
Anyway, man kon dus niet wachten op de forumreacties. Hij is zo gek op zijn auto. Ik moet er soms echt enorm om lachen. Pas hadden we samen een Diep Gesprek over de Grote Dingen Des Levens. Ik zat er even een beetje doorheen en mopperde dat ik gevangen zat in een gruwelijke sleur en dat ik qua levensdoelen geen centimeter vorderde en dat ik soms het gevoel krijg dat ik een soort kruising ben tussen een melkkoe en een werkezel en dat verdorie zelfs de ramen al bijna een jaar niet gedaan zijn. Ik zie mijn ongeluk altijd graag groots en meeslepend, haha. Man hoort mijn jammerklacht geduldig aan en begint dan op te sommen wat we allemaal samen bereikt hebben de afgelopen jaren. Okee, op nummer 1 stond onze dochter, dat dan weer wel, maar vlak daarna, in dezelfde seconde, volgde De Auto. En toen moest ik toch erg grinniken. Nu weer trouwens.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.