Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vraag over "vers aan tafel" (tafeltjedekje)

Hallo,

kan iemand me vertellen hoe groot de verpakking is die in de vriezer moet? Er worden zes maaltijden tegelijk geleverd en wij vragen ons af of dat past in de vriesruimte die mijn vader al heeft, of dat we extra ruimte moeten bijkopen... heb de neiging om even een vriezertje bij te kopen.

Ik kan het ook bij de leverancier vragen maar het liefst koop ik nog vanmiddag een vriezertje indien nodig...wschl zitten jullie allemaal in de zon en wordt het toch een gokje... maar wie weet!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m ik

m ik

26-06-2010 om 13:44

Gokje

Ik weet het niet precies, omdat ik ze zelf niet eet , maar wel regelmatig voorbij zie schuiven tijdens mijn werk.
Ik denk ongeveer 30 bij 15 cm en iets van 5 cm. hoog, maar het is dus een gokje.
Of het gaat passen ligt er ook aan wat voor vriezer je vader heeft. Als het zo'n klein vakje is wat bovenin een koelkastje zit, dan gaat het , denk ik, niet passen

rodebeuk

rodebeuk

26-06-2010 om 14:45 Topicstarter

Dankjewel

Ik denk dat ik met dit mooie weer maar iets anders ga doen dan. De eerste proefzending van zes stuks is dan op de een of andere manier wel te handelen.

Het leek me logisch dat ze enigszins compact zouden zijn, maar ik was bang dat ze toch richting een rond bord-formaat zouden gaan, en dan passen er hooguit twee in zijn vriezer.
Nu nog even de voorraden weg eten...

hmmm... we wilden afwisselen met eigen productie.. ik denk dat er toch wel snel een vriezertje zal komen.

Maar voorlopig ben ik voorzien, hoef ik niet meteen weer weg te rennen. Lekker!

rodebeuk

rodebeuk

26-06-2010 om 17:38 Topicstarter

Pandia

Bedankt voor de info.
Ik zal kijken of dat soort zaken ook geleverd wordt in de regio. De vriesmaaltijden kreeg ik door van de gemeente. Ik begreep dat er in onze regio geen koelvers of hoe dat heet wordt geleverd.

We staan nogal onder druk doordat mijn moeder zwaar ziek is en mijn vader, die 12 jaar ouder is, als bejaarde alleen overblijft.

Dus ik ben momenteel nogal makkelijk en rigoureus in dit soort zaken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.