Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miep Kraak ;-)

Miep Kraak ;-)

06-10-2010 om 15:09

Vraag over glassex

Jawel, waar je al niet over na kunt denken!

Ik heb een fles glassex glas&multi staan. Volgens mij een hele normale fles. Maar mijn (nieuwe) hulp roept dat dit spul super is en beter dan de "echte" glassex. Ik die fles bekijken en ja er zit een heel lichtblauwe bijna transparante vloeistof in, ipv de normale donkerblauwe. Volgens mijn hulp is het echt beter en die had al in de winkel gezocht.
Ik heb zeker weten niets anders in die fles zitten, ik blijf altijd ver uit de buurt van schoonmaakmiddelen. Kan het zijn dat er een transparante variant is (geweest)? Of is deze zo oud dat de kleur is verdwenen?

Wie helpt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

06-10-2010 om 16:01

Er was een versie,van Glassex,die veel lichter,bijna transparant van kleur was.Die was voor glas,net als de gewone glassex,maar ook voor andere toepassingen.

Vic

Vic

06-10-2010 om 16:03

Ook een glassexvraag

Wie weet of en waar de groene Glassex badkamerreiniger nog wordt verkocht? Is verreweg het beste badkamerspul dat bestaat en ik kan het nergens meer vinden ;-(

Drogisterij.net

Ik ben geen glassex expert, maar die groene zie ik hier staan:
http://www.drogisterij.net/Glassex/M

Lichtblauw/transparant heb ik niet gevonden.

Miep Kraak ;-)

Miep Kraak ;-)

06-10-2010 om 18:54

Zoeken dus!

Hé, bedankt! De fles is dus niet heel oud, alhoewel.....

Dan gaan we speuren! De groene had ik via google ook gevonden, maar deze transparante helaas niet. Volgens m'n hulp heeft de Jumbo hem niet, maar er zijn meer supermarkten!

Bastet, bedankt voor je bevestiging! Voel ik me weer wat minder onnozel!!

Bastet

Bastet

06-10-2010 om 19:41

Miep

Ik zie die transparant/lichtblauwe net in mijn badkamer staan,het bestaat hoor!))

Wel oppassen

Mijn vriendin (nogal poetserig) heeft nu een lichtblauwe glazen tafel door de glassex. Die was gek op glassex. En poetste dus altijd de glazen tafel ermee. En toen, vooral als de zon erop stons zag je dus dat ie echt lichtblauw was. Ze heeft 'm terug gebracht naar de glasmeneer (kleine winkel waar een soort glas-kunstenaar zit, die ook op bestelling tafels maakt) en die beweert dus dat het door de glassex komt. Afijn de tafel is weer gepolijst en is weer doorzichtig. Maar vriendin is nu gaan fan meer van glassex, dat snap je.
groeten albana

Doorzichtig

Die heb ik ook, een doorzichtige, maar die van mij is wel heel oud. Volgens mij heb ik altijd blauwe gekocht, dus misschien verliezen ze toch hun blauwe kleur tzt.

Bastet

Bastet

07-10-2010 om 12:41

Klopt

Ik vind zowiezo dat glassex een blauwe waas achterlaat,dus ik gebruik het niet zoveel.

En daarom

gebruik ik een ha-ra-doek. Die hoef je alleen maar nat te maken en als ie vies is, gooi ik hem in de wasmachine. Alle vingers weg, alle viezigheid weg en verder geen strepen. Glassex vind ik geen fijn spul.

Tirza G.

Tirza G.

07-10-2010 om 18:29

volgens mij niet waar. Heeft te maken met de glaskwaliteit.

Tirza

Moontje

Moontje

12-10-2010 om 22:47

Glassex tip (o.t.)

Met glassex kun je prima haarverf verwijderen die je nog ziet net nadat je haren geverfd zijn.
Op een watje en even goed wrijven..

Miep Kraak ;-)

Miep Kraak ;-)

13-10-2010 om 21:16

Aaahhh.......karin

Chips!
Als jij nou gelijk hebt, kan ik wel blijven zoeken

Ik heb dat spul altijd in een donker kastje staan, dus verkleuren kan bijna niet, zou je denken.
Verder is mijn hulp er erg tevreden mee, en die zal het wel weten!

Ik ga toch nog wat supermarkten proberen, wie weet!

Bedankt jullie allemaal!

Groetjes!

Bianca1969

Bianca1969

14-10-2010 om 15:35

My big fat greek wedding...

gezien?
dan weet je dat glassex overal goed voor is!

Yep me too!

(Stukjes van) de film wel gezien, langszappend, ooit, maar kennelijk het meest cruciale deel gemist.
Dus; vertel!

neteret mut

neteret mut

17-10-2010 om 00:49

Was net op tv,

en ik maar ( dus) maar gekeken. Vrijwel meteen zit er al een scene in over glassex ( "windowcleaner"). Niks kinky ofzo, wel goed voor alles.

Bianca1969

Bianca1969

18-10-2010 om 09:19

Nee, niks kinky

hahaha, moest wel lachen om de nieuwsgierigheid.
bij glassex moet ik altijd aan die film denken. de vader in het verhaal heeft overal, maar ook overal, een oplossing voor: glassex. vlek op je broek: glassex. kras op de auto: glassex etc....Nou klopt het wel dat er veel oplossingen zijn met glassex (eentje is inderdaad de haarverf van je huid afhalen) maar in BGFGW werd het heerlijk aangedikt.
sorry, had ik er even bij moeten zetten!
maar streeploos schoon? nooit. vroeger wel eens de ramen ermee proberente doen, maar dat was een drama. kon gewoon weer opnieuw beginnen.
groetjes, Bianca

neteret mut

neteret mut

18-10-2010 om 16:47

In de film

zijn er nog meer mogelijkheden. Puistje ? glassex Schaafwond/ brandwond? glassex

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.