Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamvantwee

Mamvantwee

23-02-2011 om 12:15

Vouwgordijnen of rolgordijnen

Ik wil op de bovenverdieping van ons huis alle rolgordijnen vervangen. Deze rolgordijnen zijn inspiratieloos wit met inmiddels vlekken van opgerolde insecten, ze hingen er al toen we dit huis kochten.

Ik wil graag net als in de woonkamer vouwgordijnen. Het gaat om vier dubbele en twee enkele ramen. Ik heb bij de Hema gekeken en ben me een hoedje geschrokken van de prijzen: we zijn met gemak 1300 euro kwijt voor vouwgordijnen!

Kan het ergens goedkoper? Wie heeft ervaring met deze situatie? Zelf maken zie ik mezelf niet doen, geen tijd.

Groet, Mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ikea

Ga eens kijken bij Ikea, daar zijn ze een stuk goedkoper.

Mamvantwee

Mamvantwee

24-02-2011 om 08:01

Dom van me

Inderdaad, bij Ikea heb ik nog niet gekeken! En dat terwijl ons halve huis vol staat met Ikeaspullen. Vandaag heb ik helaas geen tijd ( moet naar een suffe bedrijfscursus), maar morgen wel. Kan ik dan ook online de prijs berekenen?
Bedankt.

Groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

25-02-2011 om 13:01

Toch niet bij ikea

Ikea heeft alleen rolgordijnen en geen vouwgordijnen. Heeft nog iemand een idee waar ik vouwgordijnen kan vinden die niet zo belachelijk duur zijn? Of moet ik er maar aan wennen dat 1 vouwgordijn 270 euro kost, en dat we er daar vijf van nodig hebben...

Groet, Mamvantwee

Mathilde

Mathilde

25-02-2011 om 14:08

Bouwmarkt

Sommige bouwmarkten hebben ze ook, maar ze hebben een bepekt assortiment qua maat. Meestal kun je ze wel aanpassen, maar niet altijd. Wij hebben ook van die belachelijk dure vouwgordijnen. De volgende keer neem ik gewoon weer rolgordijnen.

Mathilde

Mathilde

25-02-2011 om 14:09

Typo

Ik bedoelde 'beperKt qua maat' en trouwens ook qua kleur.

Huh?

Zeker uit het assortiment dan, ik heb ze een half jaar geleden daar gekocht. Ik zie ze ook niet op de site staan. Wat raar. De volgende keer dat ik er ben ga ik zeker even spieken

Kijk ook eens bij de Xenos, die hebben ook goedkope vouwgordijnen. Andere kwaliteit, maar daar betaal je dan ook naar.

En kwantum, misschien hebben die iets betaalbaars?

Mamvantwee

Mamvantwee

25-02-2011 om 16:30

Ik voorzie een dagje shoppen

Morgen komen mijn ouders langs, ik vind dit wel een leuke reden om de stad in te gaan. We hebben hier Kwantum, Praxis, Gamma, en dus ook de Hema waar ik al ben geweest. Misschien een ik wel aan het idee dat het 1300 euro moet gaan kosten. ( maar nu nog niet!)

Groet, Mamvantwee

m ik

m ik

26-02-2011 om 11:57

Leen bakker

volgens mij heb ik ze daar gezien vorige week. Prijs / kwaliteit weet ik niet.

Nee, niet (meer) bij ikea

Ik was er net, en heb toch nog even gekeken. Blijkbaar zijn ze uit het assortiment, want ze zijn niet meer verkrijgbaar.

Jammer, want het waren best mooie, mooi stofje ook.
Ze hebben nu alleen gordijnen en jaloerzieen.

Ik hoop dat je snel kunt slagen voor veeeeel minder dan 1300 euro

Mamvantwee

Mamvantwee

26-02-2011 om 20:16

Vandaag

Was het nat en druk in de stad. Ik heb kadootjes voor mijn binnenkort jarige dochter gekocht en daarna hadden we geen puf meer om bouwmarkten af te struinen.
Op mijn lijstje staan Karwei, Leen Bakker, Gamma en Praxis. Volgend weekend dan maar.

Iedereen die meedenkt, bedankt. Als je ergens iets tegenkomt van 155 breed en 115 hoog, dan hoor ik het graag.

Groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

27-02-2011 om 09:56

Folder

Wij krijgen geen folders (nee-nee-sticker) dus dat wist ik niet. Ik zal snel gaan kijken Pelle!

Groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

27-02-2011 om 22:17

Dank je

Bedankt, ik ga dat zeker doen! Ik heb op de website van Praxis gezien dat er veel leuke kleuren zijn, zeker naar mijn smaak. Ik kan woensdag gaan kijken en hopelijk slaag ik dan toch nog voor een schappelijk prijsje!

Groet, Mamvantwee

Hendrika64

Hendrika64

01-03-2011 om 17:03

Mam van twee

Hallo, ik wist dat er iemand op zoek was naar vouwgordijnen. Krijg net de folder van jysk onder ogen. Hier hebben ze vouwgordijnen b80 tot 140 h 160 cm. varieerend in prijs 3.99 tm 6.99 euro per stuk. Het is volgens mij alleen in het wit/ecru te verkrijgen. Misschien heb je hier ook nog wat aan.

Mamvantwee

Mamvantwee

02-03-2011 om 16:07

Hendrika

Bedankt dat je aan me dacht! Ik heb net vanmiddag rolgordijnen gehaald bij Praxis. Wij hebben gordijnen nodig van 153cm breed, dat is de stofbreedte. De standaardbreedte van een gordijn van 150cm is dus te smal, aangezien de stofbreedte dan minstens 5 cm smaller is heb ik ontdekt. Nu heb ik dus rollen van 180cm moeten kopen en die kan ik smaller maken.

Toch nog wat doehetzelven dus, maar nu ben ik voor driehonderd euro klaar ipv dertienhonderd.

Pelle, nogmaals bedankt voor de tip, ik heb ook de kortingsbonnen kunnen gebruiken!

Groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.