Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

19-08-2010 om 16:35

Voortuin decoratie

Het onderwerp is eigenlijk te suf voor woorden, maar ik gooi 'm er toch maar in..

Aan de voorkant van mijn huis hangen 2 sierhaken. Van die dingen waar je b.v. een hanging basket aan kan hangen. 's Zomers hang ik er planten aan, die doen het prima. Maar als ik iets in herfst/winter probeer, dan gaan ze altijd kapot. Na een aantal seizoenen ben ik het beu om telkens nieuwe planten te moeten kopen; ik wil iets 'vasts' om aan de haken te hangen. Iets als lantaarntjes of zo. Maar ik weet niet hoe weersbestendig die dingen uit de tuincentra zijn en ik kan maar niets leuks vinden...

Rond de kerst hang ik verlichting aan de haken, met de snoer naar binnen, maar wat doe ik de rest van de tijd?? Wie wil een niet-zo-creatieveling op ideeen brengen?

groetjes Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook leuk: metalen vogelhuisjes

(bijv. bij de Action te koop)

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

20-08-2010 om 09:11

Iets voor de vogels

misschien kun je in de hanging baskets iets creatiefs maken met dingetjes erin voior vogeltjes, ze zullen je dankbaar zijn in de winter, netje pinda's erin en wat stro wat ze na de winter weer kunnen gebruiken om een nestje te maken, en van die vetbollen kunnnen er ook in, staat erg gezellig altijd vind ik van die gezellige musjes of koolmeesjes, moet je alleen niet zoals ik van die grote dikke duiven of eksters in je mandje krijgen want dan is het na 3 happen op...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.