Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur

Fleur

26-07-2011 om 18:59

Voorraadkast ellende

In het kader, waar maak je je zo druk om.............De Voorraadkast.

Het is gewoon de onderkant van de trap,dichtgemaakt met een muurtje en een deur, ik verlies zoveel ruimte en vind niet de goede manier om hem in te richten,op dit moment staat er alleen een houten stelling tegen de muur en de rest is loze ruimte,hoe zit jullie kast in elkaar en hebben jullie bijvoorbeeld (ikea) opbergdingen erin gezet om het een beetje overzichtelijk te maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

26-07-2011 om 19:11

Pappie

Ik heb toen mijn vader gevraagd om plankjes te maken. Verschillende hoogtes en wel wat dieper dan een normale kastplank omdat je anders inderdaad in het midden loze ruimte overhoudt. Je kunt ook aan de binnenkant van de deur (als het niet zo'n slappe bouwdeur is) nog wat haken en plankjes/bakjes (planken met een opstaande rand rondom) maken, daar kan je dan ook nog wat dingen inzetten.
Aan de achterkant van de traptredes heb ik ook nog een hakenrek geschroefd, daar kan je dan nog wat dingen aanhangen (hier hangt er een vliegenmepper, een leergaatjesknipdinges , een plumea en een stoffer en blik.

Anonix

Anonix

26-07-2011 om 19:32

Misschien

Misschien is een inzetkast een optie? http://www.inzetkast.nl/

Margriet*

Margriet*

26-07-2011 om 22:12

Jaren vijftig degelijkheid

Mintgroen van binnen met rode plankjes rondom, zitten er al 55 jaar in maar voldoen nog uitstekend. Hoewel de plankjes hadden iets dieper gemogen. Wij hebben een klein trapje naar beneden en op de grond staat wasmiddel, aardappelen etc.

Merel

Merel

27-07-2011 om 00:27

Toevallig!

ik zit op stumble en kom iets heel toepasselijks tegen, zie de fotootjes om ideetjes op te doen, vooral die dingen op de deur lijken me praktisch!

http://www.shelterness.com/33-cool-kitchen-pantry-design-ideas/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.