Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

05-02-2011 om 11:56

Voorraadkast

Even een kijkje in het privéleven van de medeforummers.....
Toen ik in het huis kwam wonen hadden de vorige bewoners in de voorraadkast een houten kast gezet van pakweg 1.5 breed,1.00 hoog en 070.00 diep,ik heb er nooit meer iets aan veranderd, maar ik vind het zo'n onding,ik *verspil* heel veel ruimte,het is zo'n *onder de trapkast (ruim 2.50 hoog en dan van boven naar beneden schuin aflopend,door de traptreden,naar ruim 2.00 breed*maar weet niet wat nou de voordeligste manier is om , en wat, in die kast te zetten,zodat ik er de meeste ruimte uithaal,tis nu kast open en ik kan wel alles pakken,maar links in de hoek, zit +- 1.5 m2 die niet gebruikt wordt
Is het makkelijker om tegen de linkermuur,planken te maken, hoe hebben jullie dat geregeld?

groet,Fleur

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inzetkast

Wij hebben in de kast onder de trap een inzetkast laten zetten: http://inzetkast.nl/.

Nu is jouw kast wel wat groter dan die van mij maar toch vind ik het echt helemaal ideaal. In de inzetkast staat de voorraad (ik heb geen bovenkastjes dus in de keuken staat weinig voorraad). In de ruimte erachter zijn overal planken gemaakt en daar liggen dingen als theelichtjes, flessen wijn, knutselspul van de kinderen, keukenmachine, broodbakmachine en zo.

Fleur Mas

Fleur Mas

05-02-2011 om 12:33

Wat een oplossing

Nou, dank je wel hoor, dit is echt ideaal, had het zelf nog nooit gezien,en de kosten vallen me ook erg mee,groet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.