Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mover

Mover

01-09-2010 om 14:07

Voorraad nieuwe postzegels kopen

In vervolg op de discussie over postzegels van begin augustus (archief - http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?sinds=30&template=4&actueel=0&usrkey=18775911469390877002&archief=1&zoek=postzegel&thread=158458&forumsel=26&forum=26&post=2567035) moeten we dus nu allemaal (met de aangekondigde prijsverhoging per 1 januari in het verschiet) een voorraad postzegels kopen; toch? Ik ga dit weekend in elk geval naar het postkantoor.

Groetjes
Mover

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

01-09-2010 om 14:12

Kan aan mij liggen

maar de link van dit bericht doet het bij mij niet en de essentie van het bericht ontgaat mij??

Maxime.M

Maxime.M

01-09-2010 om 15:37

Link doet het wel

Hoi,

Bij mij doet de link het wel. Nu kosten de postzegels 44 cent en vanaf 1 januari 46 cent. Omdat ze de postzegels nu niet meer met cent aanduiden maar met een 1 of een 2, kan je nu dus je slag slaan want je hoeft per 1 januari geen 2 cent bij te plakken, want het is nu een nummer aanduiding geworden. Dat bedoelt Mover.

Maxime

guera

guera

01-09-2010 om 16:39

Hoeveel dan?

hoeveel ga je er kopen dan? pfff voor die paar euro... geloof niet dat ik dat ga doen

Nasha 1st

Nasha 1st

01-09-2010 om 16:45

Ja nu...

is het nog een paar cent, maar over een aantal jaar....ik denk dat ik langzaam toch een klein voorraadje ga aanleggen (Nashaman keek mij ook ongelovig aan, maar het is dus echt zo!)

Zie je wel, ik wist het

Ze halen het bedrag van de zegel af en hoppa, prijsverhoging.

Nou, als je bijvoorbeeld geboortekaartjes gaat versturen

of trouwkaarten, rouwkaarten, andere grote hoeveelheden, dan is het best de moeite nu alvast te kopen.

Rouw weet je gelukkig niet van tevoren, maar trouw en geboorte wel!

Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

Mover

Mover

01-09-2010 om 17:25

Ik dacht dat in 2007 de vorige prijsverhoging was

En ja, waarom zou ik geen 2 euro verdienen? Als ik wekelijks via marktplaats veel verstuur, ben ik best snel door een rolletje zegels heen. En voor de zaak is het ook best handig.
En nee, benzine doe ik niet in een jerrycan. Gewoon omdat ik geen auto heb, en omdat het (brand)gevaarlijk is in de schuur.
Groetjes,
Mover

amk

amk

01-09-2010 om 18:27

Nou

nu is het 2 cent, over 3 jaar 5 cent etc. Maar al die tijd hoef je geen nieuwe postzegels te kopen want die met een 1 blijven geldig ook bij de volgende prijsverhogingen. Uiteindelijk is je investering nu dus meer waard.

Maxime.M

Maxime.M

01-09-2010 om 19:34

Maarr

maar als je dat geld op de bank had laten staan (wat nu thuis ligt in postzegels) zou dat dat niet meer opbrengen aan rente? (heb geen idee hoor hoe dat zit, maar weet iemand dat)
Ik gebruik niet zoveel postzegels, maar heb nu 5 velletjes gekocht (50) dus, want alles was op, hier kan ik voorlopig wel even mee door.

Maxime

Kiki

Kiki

01-09-2010 om 20:47

Ach mover,

neem gewoon een frankeermachine. Die hebben wij op kantoor, dan krijg je korting
Of stuur via partijenpost, dan krijg je nog meer korting.

Ik ga niet moeilijk doen voor een velletje postzegels. Inderdaad op mijn spaarrekening krijg ik meer rente dan dat ik winst maak op de postzegels

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.