Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lidwientje Walg

Lidwientje Walg

26-01-2009 om 21:11

Voor de mensen van de rode oksel (n@nny)

Vandaag spotte een van de kinderen de eerste Rode Oksel in de takkenbak! We hebben al een leuke serie foto's van hulpeloze takjes die chirurgisch van hun eitje ontdaan moesten worden, diverse vervellingen en nu dan ook een prachtig roodgeokseld exemplaar! Ik ben weer helemaal gerustgesteld na mijn eerdere mislukkingen op takkengebied (onze triopsen gingen ook al dood). Blijkbaar kunnen we toch ook wel iets. (de laatste cavia is aan de NSAIDs maar leeft nog steeds).
Dank je wel N@nny!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

26-01-2009 om 22:31

Hier.....

Nog geen één ei is uit gekomen??,
de rode oksels hebben ze nog steeds, 1 tak is bruin geworden in plaats van groenig...
Ze kunnen al wel door een hoepeltje springen en geven pootjes. Maar verder doe ik iets verkeerd denk ik.
Die eitjes moeten toch allang uitgekomen zijn....??

Bastet

Bastet

27-01-2009 om 12:07

De gewone indische takken zijn al erg groot,de grootste is tien cm. en heeft ook al eitjes gelegd.Ook de eitjes van de twee andere soorten hebben resultaat gegeven,erg leuk.
Groetjes,Bastet

Leukleuk!

Leuk Lidwientje dat je takken het zo goed doen. En Polly, ik weet niet hoe oud jouw eitjes zijn maar het vergt echt wel geduld hoor. Heeft misschien ook met het seizoen te maken: bij mij komen bovendien in de winter altijd minder eitjes uit dan in de andere seizoenen, hoewel ze gewoon in de huiskamer staan (minimaal 15 graden).
Succes met je cavia trouwens Lidwientje, hoewel ik geen idee heb wat hij/zij mankeert. Is het iets dodelijks??
En Bastet: ik heb inmiddels ook eitjes van de psg270. Kijk maar eens of het je wat lijkt, ik vind ze zelf prachtig!!
n@nny

Bastet

Bastet

27-01-2009 om 18:15

Nanny

Heel graag,heb je mijn email nog??
Groetjes,Bastet

Bastet

Bastet

27-01-2009 om 21:52

Nanny

Ik heb je al gemaild.
Groetjes,Bastet

Gemengde takken

Lidwientje, je kunt verschillende soorten takken heel goed bij elkaar houden hoor. Van de psg270 heb ik toevallig erg weinig eitjes, maar ik heb ook nog andere soorten.
Als je interesse hebt, dan hoor ik het wel.
n@nny ([email protected])

Soort van...

...gemengd boeket?
(sorry, ben melig)

Bastet

Bastet

30-01-2009 om 07:39

Genista

Jazeker,een dansend boeket!
Bastet

Lang houdbaar

...en altijd afwisselend. Alleen zitten sommige takken soms ergerlijk aan elkaar geplakt
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.