Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vogelpoep op tuinkussen

en dan ook nog van een vogel die net rode bessen heeft gegeten zo te zien, bah! Maar nu is de vraag, hoe krijg ik deze grote rode vlek uit mijn lichte kussen? Kan je zo'n kussen in de wasmachine doen en blijft het dan nog goed in model, iemand ervaring mee?

groet,

Jakje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vrees.....

dat als je het kussen in de wasmachine doet je dan de vorm helemaal kwijt bent.....Was hier wel met de zitkussens, het krimpt toch net wat en zit niet fijn meer.1 was er zelfs dubbel in gaan zitten.
Ik zou een aantal keer het plekje schoonmaken, wie weet met wat vanish spray? Of groene zeep?
En las het niet lukt kussen omdraaien? Of is hij niet aan 2 kanten hetzelfde?
Succes!

Blackbird28

Blackbird28

17-08-2009 om 17:10 Topicstarter

Tja, lilian1

het omdraaien was een optie ware het niet dat er al eerder vlekken in waren gekomen en ik het toen al andersom had gebruikt. ik baal er echt enorm van, het is ook niet zomaar een plekjs maar echt een flink grote plek die lekker in het oog springt, zeker qua kleur. Op zich ook niet slim om zo'n licht kussen te kopen maar zelfs andere met een behoorljk motief weten de vogels nog te vinden. Ik ga idd nog eens in de slag met groen zeep of die Oxy maar heb niet zoveel hoop meer. In ieder geval niet in de wasmachine, dat is wel duidelijk. Bedankt voor je meedenken!

gr.

Jakje

Nieuwe ongebleekte katoen kopen?

Als het echt niks meer wordt met die kussens, kan je wellicht ook een rol ongebleekte katoen kopen op de markt ofzo en daarmee nieuwe hoezen om de oude kussens maken. Wel een klus, maar de kosten vallen wel mee verwacht ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.