Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Voetbalshirtjes

Ik ga binnenkort naar buitenlandse vrienden in Afrika, die drie jongens hebben in de leeftijd 9, 4 en 2. Alledrie gek van PSV. Ik wil voetbalshirtjes voor ze meenemen, maar dan niet van die knetterdure, ik ben niet heel kapitaalkrachtig en moet ook de reis al betalen. Wie weet waar ik moet zijn? En hoe zat het ook alweer met de maten voor die leeftijd (het zijn kinderen van normale, gemiddelde lengte).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

18-02-2010 om 22:55

Misschien

Zelf laten bedrukken bij Rainbowbabies ofzo? Hebben ze leuke afbeeldingen, ook van voetbal. Misschien met de naam van de kinderen erbij. Is best nog te doen qua prijs vind ik zelf.

Qua standaard maten vond ik dit:

2 jaar 92
4 jaar 104
9 jaar 134

Maar mijn 4-jarige heeft maat 110 en mijn 8-jarige maat 140. Maar ze zijn wel iets langer dan gemiddeld....Zou in elk geval wel een maat groter dan hierboven nemen.

Bart smit

heeft ook veel PSV spullen!
(en wellicht ook Intertoys)
succes!

Rembrand

Rembrand

19-02-2010 om 00:03

Pluto sport.

Internetshop. Ze verkopen ook goedkopere neppers.
M.

Bekende vraag

Hier in Indonesie komt die vraag ook steeds, 'neem je een shirt van {nederlandse club} mee?'

Ik ben gestopt met mijn best doen. Vertel mensen gewoon dat zo'n shirt in Nederland minstens anderhalf miljoen roepiah kost en dat ze op de pasar van Bandung voor 1% van dat bedrag te koop zijn.

Achterlijk duur die shirts!

Marit

Marit

19-02-2010 om 09:31

Stoepkrijt

Is er in de buurt ergens een braderia of iets dergelijks? Daar verkopen ze die shirtjes vaak (lijken echt) voor een tientje.
Succes,
Marit

Marit

Marit

19-02-2010 om 09:36

Site

Kijk eens op voetbalshirtje.nl. Hier hebben ze heel veel en goedkoper dan de echte.
Succes,
Marit

Pennetje

Pennetje

19-02-2010 om 11:05 Topicstarter

Jeetje

Wat een hoop reacties! Ik ga ze allemaal bekijken. Vorig jaar was ik in Turkije en daar kosten die shirts geen drol. Maar nu ga ik naar Afrika en daar hebben ze het niet (waar ik heen ga).

mirreke

mirreke

19-02-2010 om 12:27

En over maten

Koop gewoon ruim te groot. Niets zo frustrerend als een shirtje dat je maar een korte tijd aan kunt.
Mijn zoon van bijna 9 draagt nu 146, ik zou voor hem in 152/158 zo'n shirt kopen.
Zoon van bijna 6 (klein formaat) draagt nu 110/116, maar voor hem zou ik zeker 128 kopen.
Voor tweejarigen weet ik het niet meer, 104/110 lijkt me.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.