Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MarleenTY

MarleenTY

07-06-2010 om 16:35

Voetbal op tv zonder kabel of pc?

Op maandag dat Nederland moet voetballen voor de WK zit ik gewoon op kantoor (net als een hoop anderen). Weet iemand of ik de wedstrijd via internet kan volgen of gewoon mijn tv kan neerzetten maar zonder kabel wel kan kijken? Wil het toch wel heel graag zien en zo druk verwacht ik het niet op kantoor....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-06-2010 om 19:13

Wil ik ook wel weten

T.v. zonder kabel is bij ons gebouw geen optie, door het vele metaal heeft een radio al geen fatsoenlijke ontvangst. Verder mogen wij van de baas in een zaal kijken maar ik heb daar niet zoveel zin in ik wil ondertussen ook wel doorgaan met werken en met een half oog kijken. Dus ik wil ook wel graag weten of het ergens op internet te volgen is. Kan je bijv. gewoon NL 1,2 en 3 live volgen via internet?

toja

toja

07-06-2010 om 20:17

Nos

Volgens mij kun je voetbal inderdaad via internet bekijken. Als je via de nos kijkt kun je daar het geluid van radio 1 bij aanzetten bijvoorbeeld.

Lys Lionne

Lys Lionne

07-06-2010 om 23:27

Hier!

Via deze link zou het straks moeten lukken....
http://nos.nl/wk2010/

69er

69er

08-06-2010 om 10:21

Let op!

Correct me if i'm wrong.....
vanmorgen hoorde ik op radio 1 dat het gaan volgen van de beelden via internet problemen op gaat leveren als je dat doet in een kantooromgeving. uuuuh en nu wordt het lastig.........de capaciteit van de uitzending is groot genoeg, maar binnen een bedrijf kan het teveel bandbreedte vragen waardoor alles plat gaat ! een oplossing zou kunnen zijn, iets dat free to air als lijkend op digitenne. Je moet dan een dvb-t (?) ontvanger/antenne in je pc doen waarmee je nl 1-2-3 kunt ontvangen. ( wij gebruiken zoiets op de camping). Let wel, de ontvangst hiervan is in nederland niet overal goed ( lees de grenzen).
69er

69er

69er

08-06-2010 om 10:22

Enne

er werd bij verteld dat zo'n dingetje ongeveer 20 euro kost.
69er

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.