Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

karin

karin

22-07-2009 om 22:17

Voetbal clubshirt gekocht net op 30 graden gewassen en zag al een scheurtje voor in de sponsornaam

Ik heb een clubshirt gekocht van een voetbalclub op 30 graden met een broekje met schuifsluiting,nu zat het shirt niet helemaal goed omgekeerd(dus toen de was klaar was zag ik deels de goede kant met tekst van het shirt)en zag ik dat er bij 1 letter een scheur inzat,nu dacht ik hem van tevoren bekeken te hebben en niets te hebben gezien,dus vraag me af ofdat het gebeurt kan zijn door die schuifsluiting van die broek dat die er misschien tegen aan heeft gezeten,misschien vinden jullie me een zeur over zo'm klein iets,maar kenners weteten dat voetbalshirts niet goedkoop zijn en normaal moeten die sponsornamen er toch goed op bijven zitten,ik hoop alleen dat het niet verder gaat scheuren,want je moet wel echt goed kijken om het te zien,maar toch vraag ik me af ofdat het komt door misschien die sluiting dat er net een scherper iets tegenaan is gekomen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

23-07-2009 om 08:37

Even terug naar de winkel

naar mijn idee is het een productiefoutje.

Tja, duur, die voetbalshirts, en van zulk eigenaardig materiaal voor zoveel geld. Heb ik me ook altijd over verbaasd.

tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.