Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ineke P.

Ineke P.

15-07-2009 om 13:11

Vloerverwarming

Hoewel het nu eigenlijk te warm is om erover na te denken heb ik een vraag over vloerverwarming onder plavuizen. Kun je daar een vloerkleed overheen leggen, of ben je dan je warmte kwijt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

15-07-2009 om 13:26

Vloerverwarming onder plavuizen

en dan een vloerkleed over die plavuizen.

Tja, erg efficient klinkt het niet. Waarom wil je dan eigenlijk vloerverwarming? Warme voeten heb je toch al als er een kleed ligt.

Tonny
(heeft in huidige woning vloerverwarming, maar had qua uitstraling van de warmte liever radiatoren. Niet qua stof en ruimtegebruik. Tja er bestaat niets met louter pluspunten.)

Ineke P.

Ineke P.

15-07-2009 om 13:48

Die plavuizen

met de verwarming liggen in een huis dat ik heb gezien en graag zou willen hebben. Alleen ik hou niet van plavuizen, dus dat dacht ik dan te maskeren met een kleed hier en daar.Zou dat niet kunnen qua warmte? De bloerverwarming is trouwens niet de enige verwarming. Het is in combi met radiatoren.

Brianna F

Brianna F

15-07-2009 om 14:16

Ik zou die kleden lekker neerleggen. Wij hebben ook vloerverwarming onder plavuizen, waar ik dus helemaal niets van merk. ja, als je vanuit de koude plavuizen in de keuken, naar de kamer loopt heb je zoiets van: de kou is ervan af, maar om nou te zeggen dat het warmte afgeeft/ Nee dus. Ik zou dolgraag een paar kleden hebben in de kamer voor de warmte.

tonny

tonny

15-07-2009 om 15:21

Aha

als het niet de enige warmtebron is (hier in de woonkamer helaas wel...) zou ik gerust vloerkleden neerleggen.

Ik vind plavuizen verder prima, maar had ze beslist niet willen hebben met kleine kinderen en hummels die net leren lopen. Het valt zo hard!! En alles wat je laat vallen is stuk

tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.