Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje77

Roosje77

05-06-2011 om 21:01

Vliegticket boeken

Ik wil een vliegticket boeken naar Amerika, maar de datum maakt mij niks uit. Op elke site moet je echter een vertrekdatum invullen, terwijl ik alleen de goedkoopste vlucht wil zien ongeacht datum. Je kunt wel zgn flexibel zoeken, maar dan zoekt hij alleen 3 dagen eerder of later. Wie kent er een site waarmee je kunt zoeken zonder data in te voeren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

05-06-2011 om 21:16

Zie het probleem niet zo

Geen idee of wat jij wilt mogelijk is, maar ik zoek dan gewoon op verschillende vertrekdata en kijk dan naar de prijzen. Dan krijg ik vanzelf de goedkoopste wel een keer te zien.

mar

mar

05-06-2011 om 22:09

Al geweest

Deze vraag is laatst al een keer langs geweest in (ik meen ) vakantietijd.
Dit zal nooit lukken. Ticketprijzen zijn gekoppeld aan data en tijden, dus je zult toch echt een datum in moeten voeren. En anders kijk je naar de aanbiedingen bij bv KLM.

Jacquel

Jacquel

05-06-2011 om 23:07

Kan wel

Ik wilde eens een ingewikkeld ticket, met stopovers op de heen- en terugweg. Als je dat op de gewone manier op een website probeert uit te vogelen, ben je echt dagen bezig, tot de stoom uit je oren komt.

Er is echter een knop waarmee je een persoonlijke offerte kunt aanvragen. Ik heb dat bij www.worldticketcenter.nl gedaan en werd goed geholpen. En volgens mij hebben andere websites ook zo'n knop. Misschien moet je daarvoor naar het zakelijke gedeelte gaan, maar zij weten echt niet of jij prive of zakelijk reist. Je kunt tegenwoordig trouwens ook vaak bellen, dan heb je nog sneller antwoord.

49 prijzen

Bij e-bookers kun je data rondom je wensdata zoeken, dat levert 49 combinaties op. Op die manier is het mogelijk de goedkoopste in een bepaalde periode te vinden.

En anders kijk je op de site van de maatschappij. Daar staan voor bestemmingen 'vanaf' prijzen (die nooit te boeken zijn, want altijd op).

Site van vliegveld

Op sites van vliegvelden kun je op weer een andere manier zoeken, volgens mij kan het daar wel van elke maand (tenminste in duitsland-vliegveld zag ik dat eens) dan moet je bestemming kiezen en dan krijg je een overzicht wat het kost en elke dag die beschikbaar is.
groeten albana

Bibi72

Bibi72

10-06-2011 om 19:12

In de reizen van anwb

Daar las ik een artikeltje waar een site genoemd werdt, www.tix.nl daar zou je kunnen zoeken zonder datum volgens het artikel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.