Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

06-02-2009 om 17:08

Vliegtarieven?

We zijn hevig op zoek naar een relatief goedkope vliegticket naar Curacao (voor binnen een paar weken), maar zien door de bomen het bos niet meer. Als je via internet zoekt lijken de prijzen per minuut te veranderen , via de zgn goedkope sites die prijzen vergelijken kom je hartstikke duur uit, dat heb ik al wel gezien. Weet iemand toevallig bij welke maatschappijen we het best kunnen zoeken ( het gaat om een enkeltje, maar retourtickets zijn meestal goedkoper)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe wij zoeken

nou wij vliegen wel niet naar curacou, maar zoeken wel vaak vliegtickets (reislustige familie) en die vergelijkingssites zelfs als ze erg betrouwbaar klinken moet je vooral links laten liggen. volgens mij worden sommige bedrijven daar flink in de picture geschoven terwijl ze wel duur zijn.
vis uit (via vliegvelden, b.v. schiphol-site) welke vliegmaatschappijen op het land vliegen en kijk dan meteen op de bewuste site van die maatschappij. vergeet vooral de prijsvechters niet. vraag verschillende data op (b.v. door de week én weekend) en tijden. kijk ook bij de andere vliegvelden bij je in de buurt (euh rotterdam? dusseldorf? weeze?) probeer ook of ze eventueel mét tussenlandingen wat hebben (is soms goedkoper).
groeten albana

Wanneer wil hij vertrekken?

En hoe lang blijft hij weg?

Reina

Ik zie enkele vlucht voor 389 euro. En retour voor 579 euro. Weet hij al hoe lang hij blijft?

http://ibe01.kilroytravels.com/kilroy_ibe/DispatchServlet;jsessionid=74F883FE680C89C2F755A231A2E8BF36.worker2?cmd=request_setup&countrycode=nl

reina

reina

06-02-2009 om 21:00

Lis@

Vertrek zodra alle papier-rompslomp rond is, dus tussen 1 en 3 weken. Hij kan nú komen, dus het ligt aan hem, we hebben nu gekeken voor rond 27 februari, hij gaat in principe voor een jaar. Ik ga kijken op de link die je gaf. Bedankt!

reina

reina

09-02-2009 om 15:39

Lis@

Die goedkope enkele reis-ticket blijkt toch niet te kunnen. We hadden al diverse malen gehoord dat je niet met een enkele reis daarheen kunt reizen. Dus voor het boeken eerst bellen, lezen etc. Vanmorgen de Antillen gebeld (naar officiele orgaan wat daar over gaat), antwoord: je kunt alleen met een retour er naar toe. Want een enkele reisticket kan alleen als je bepaalde documenten hebt, werkvergunning etc. Maar die moet je daar persoonlijk afhalen. Zonder dat document geen enkeltje, dus.... hoe krom je het bedenken Dus nu toch weer op zoek naar het goedkoopste retourtje..

He getver, maar ik was er ook al bang voor

Er zijn ook tickets te koop die een jaar geldig zijn. Misschien is dat iets. Ik zal nog eens even op mijn sites neuzen.

reina

reina

09-02-2009 om 20:52

Lis@

Bedankt voor het meedenken! Inmiddels hebben we een paar goedkope retourvluchten gevonden, vóór eind febr.,want dat kan wel. Het is niet zeker dat hij binnen een jaar terugkomt en wie weet wel via een ander land oid, dus hij zoekt gewoon op retourtjes die kort geldig zijn. Papieren aanvragen gaat te lang duren, ze willen het liefst dat hij nú komt en hij wil dat eigenlijk ook. Nog even een controledatum in het AMC proberen te krijgen ( voor mijn gemoedsrust , morgen hoort ie ws of dat nog lukt deze maand. En dan kan ie boeken.

Reina

Ach, dan maar een retour ticket. Het is niet anders he. Je hebt er wel weer een leuk logeer adresje bij zeg

reina

reina

10-02-2009 om 19:45

:lis@

Ik schreef het al in puberteit, de ticket is gekocht en och, als het niet bevalt kan ie altijd nog binnen een paar weken terug

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.