Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

07-04-2009 om 12:45

Vlekken sportkleding

Hoe krijg je de bruinige vlekken uit syntetische sportkleding. Witte voetbalkousen houd ik echt niet schoon. Eén keer modder en ze zijn niet meer stralend wit.
Dus wat is de truc om het schoon te houden en wat is de manier om het weer stralend te krijgen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

07-04-2009 om 15:56

Chloor

Voor alles wat stralend wit moet: in een emmer met een flinke scheut chloor. Hoppetee de poppetee.

Tirza

Steradent

heb wel eens gehoord dat je de sokken kunt weken in een sterandent tablet en dat dat goed moet werken, heb het zelfnooit uitgeprobeerd.

gr krulleke

Hillary

Hillary

08-04-2009 om 10:26

Snel wassen

Ik was de voetbalkleding gelijk na thuiskomst. Laat je het een dagje liggen, dan gaat het er al niet meer uit met een standaardwasmiddel op 30 graden.

naomie p

naomie p

08-04-2009 om 21:40

Wasmachine

ik doe steradent in de wasmachine, gewoon bij de waspoeder in, vroeger waren mij uniformen altijd stralend wit!

Vera*

Vera*

09-04-2009 om 09:14

Bedankt

Helaas zal ik de voetbalkleding niet direct na de training gaan wassen. Dan kan ik daarna pas zo laat mijn bed in. Bleekmiddel en steradent kan ik ook nog proberen.

Hillary

Hillary

09-04-2009 om 13:21

Training donkere kleding

Oh ik dacht dat het om het wedstrijdtenue ging omdat je het over witte voetbalsokken had. Mijn kinderen hebben een tenue met veel wit en dat was ik dus zsm na thuiskomst (van beide hoor, zonde om 2 wassen te draaien). Maar de kleding van de training was ik ook niet altijd gelijk. Ze mogen wel zelf kiezen wat ze op de training aan hebben, wordt niet door de club voorgeschreven ofzo. Ik neem aan dat dat overal zo is? En geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hiervoor witte sokken te gebruiken, gewoon lekker zwart of donkerblauw.

Vera*

Vera*

09-04-2009 om 13:27

Hillary

Ik heb zoon er heel nadrukkelijk op gewezen dat de witte clubsokken alleen voor wedstrijden zijn. En de laatste tijd houdt ie zich er best goed aan.

Minet

Minet

11-04-2009 om 08:16

Veel witte kousen hier

Mijn zoons keepen beiden 3 x per week en willen alleen maar witte kousen aan dit seizoen (nieuwe voetbalmode )
Ze gaan hier gewoon mee in de witte was op 60 graden, en worden eigenlijk altijd weer helder wit. Ze gaan niet in mee in de droger daarna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.