Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*madelief*

*madelief*

12-11-2009 om 09:12

Vlekken op suede laarzen na gebruik speciale reinigingsmousse

Mijn dochter heeft prachtige suede laarzen en in de schoenenzaak adviseerden ze me deze te onderhouden met een speciale spray en schoon te maken met een speciaal daarvoor bestemde reinigingsmousse. nu heb ik dit volgens voorschrift gedaan, maar vervolgens zijn er allemaal vlekken in de laarzen gekomen. Ik heb geprobeerd deze te verwijderen met babyshampoo (advies dat de schoenmaker me ooit eens gaf voor het verwijderen van vlekken, maar in eerste instantie natuurlijk niet meer aan gedacht)en de vlekken opgeborsteld met een speciaal borsteltje. De vlekken zijn er niet helemaal uit gegaan, maar t.o. daarvoor ziet het er wel wat beter uit. Nu baal ik er wel flink van dat de laarzen er wel behoorlijk onder geleden hebben, ze zijn lang niet meer zo mooi als voorheen (het borstelen heeft de suede wel aangetast en er zijn dus nog wat donkere vlekken zichtbaar). Wat zouden jullie doen, teruggaan naar de winkel? Zij hebben tenslotte geadviseerd om deze speciale mousse te gebruiken. Ben alleen wel bang dat ze zullen zeggen dat ik meteen had moeten komen en dat ze er nu niets meer aan kunnen doen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pollewop

Pollewop

12-11-2009 om 11:44

En toch gewoon terug gaan

Ja heb je, nee kun je krijgen. Het maakt naar mijn idee niet uit of je zelf nog bezig bent geweest na die tijd, de vlekken zijn er tenslotte niet erger van geworden. Hoogstwaarschijnlijk zullen ze inderdaad proberen het jouw probleem te maken, maar dan moet je voet bij stuk houden, zij hebben tenslotte aangeraden om die mousse te gebruiken. Als je die niet had gebruikt had je nu dit probleem niet.

Puck2

Puck2

13-11-2009 om 09:31

Teruggaan

Nee heb je, ja kun je krijgen. Ben het verder helemaal met pollewop eens: zij hebben dat produkt aangeraden en dat jij daarna de brand bent gaan blussen op je eigen manier doet verder helemaal niet ter zake.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.