Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

28-07-2009 om 16:20

Vlechtjes op vakantie

Een meisje uit dochters klas heft bij een kapper allemaal kleine vlechtjes laten maken in hara haar, ze zouden een maand moeten blijven zitten. We vermoeden dat ze dit heeft laten doen zodat ze van haar haar af was op vakantie. Werkt dat ook? Wordt dat niet vies en beschadigt met al dat chloor en zeewater

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
flora B

flora B

28-07-2009 om 16:31

Verbranden

wij zaten op een camping in zuid frankrijk, daar stond een standje waar je dat ook kon laten doen. met als gevolg dat er heel veel kindjes met een verbrande hoofdhuid waren, door die vlechtjes krijg je een grote onbedekte delen op de hoofdhuid.Ook daar werd gezegd dat het minimaal 4 weken bleef zitten.

Vic

Vic

28-07-2009 om 19:44

Geen problemen hier

Mijn dochter heeft ook een keer van die vlechtjes gehad. Je moet er inderdaad aan denken om zonnebrandmiddel op de hoofdhuid te smeren, en dochter liep vaak met een petje op. Bij het uithalen komen inderdaad alle haren die je normaal in drie weken verliest, in een keer los. Dat was wel even schrikken, maar het is helemaal goed gekomen (ook geen klitten o.i.d.).

Luizen

Dochter en vakantievriendinnetje hadden het ook laten doen. Deed pijn, maar bleef wel weken zitten. Toen het vriendinnetje de vlechtjes uiteindelijk eruit haalde, bleek haar hoofd vol luizen te zitten, die zich heerlijk onder de vlechtjes hadden verstopt. Dochter had gelukkig nergens last van.

Hartstikke handig

Mijn dochtertje kreeg ze een paar jaar geleden ook in Turkije. Dát ging snel, die vlechten zo snel dat je het bijna niet kunt volgen. Ik vond het ideaal, het bleef prima zitten. En insmeren of verbranden heb ik totaal niet aan gedacht, maar het is allemaal goed gegaan. Eruit halen stelde ook niets voor en van haaruitval heb ik niks gemerkt. Maar ja, ik zal wel niet goed opgelet hebben of erg makkelijk uitgevallen zijn denk ik. Ik zou het in ieder geval meteen weer laten doen als ze zouden willen op vakantie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.