Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Spruitje

Spruitje

04-08-2009 om 17:09

Vitatas versus odin

Ik heb al een aantal jaar een Odin groenteabonnement. Ik ben tevreden over Odin. Maar onlangs is er bij ons in de buurt een Natuurwinkel gekomen. En die hebben de Vitatas. Ik twijfel nu of ik zal overstappen. Ik kom heel regelmatig bij die Natuurwinkel, en bij die andere winkel (andere wijk) alleen maar voor het pakket. Heeft iemand ervaring met beide pakketten? Is de inhoud en de kwaliteit vergelijkbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dynastie

dynastie

04-08-2009 om 19:09

Vitatas veel en veel beter

Wij hebben een poos een abonnement op Odin gehad, maar waren totaal niet tevreden: weinig variatie, slechte kwaliteit en/ of kleine spullen. Over Vitatas zijn we wel heel tevreden. Bij de Odintas werd verwacht dat je hem elke week afneemt, het is een abonnement. Bij Vitatas kan je makkelijker per keer, tot twee dagen van tevoren, doorgeven of en zo ja welke tas je wil. Ook ken je dan de inhoud al en weet je waar je ja of nee tegen zegt, bij Odin kon je pas een paar dagen van tevoren de inhoud zien en dan kon je ook geen nee meer zeggen. Kortom: zeer tevreden met Vitatas!

Spruitje

Spruitje

04-08-2009 om 20:01

Kan bij odin ook hoor!

Via de Odinwinkel kan je allerlei losse boodschappen bestellen. Maar ook de tassen. Dus je zou bij Odin ook per week kunnen beslissen welke tas je wilt en hem dan "los" bestellen. Maar jij bent dus enthousiaster over Vita, dat is mooi

groene specht

groene specht

04-08-2009 om 20:32

Vitatas

De natuurzaak waar wij een Odinabonnement hadden, stapte zelf over op Vitatas. Vonden ze betere kwaliteit, verser en meer gevarieerd, en iets goedkoper voor de klanten.
Nu hebben we dan alweer jaren Vitatas, ik weet niet hoe de Odintas tegenwoordig is. Destijds vond ik het verschil zelf ook aanmerkelijk. Meer in de tas, verser en meer verschillende producten. Bij Odin heb ik een hele winter om de anderste week een rode kool in de tas aangetroffen.
Bij Vitatas nemen ze milieuvriendelijkheid wel wat ruimer, in de winter krijg je soms ecoboontjes uit Egypte. Persoonlijk vind ik dat te dol.

Emmawee

Emmawee

04-08-2009 om 23:31

Voor iedereen in de regio katwijk / leiden / den haag / bollenst

De Kievit levert echt de allerbeste groentetas. Supervers, goed betaalbaar en goed gevarieerd, ook in de winter! Ben al jarenlang tevreden klant. www.kievitamines.nl
Groeten, Maw.

Spruitje

Spruitje

06-08-2009 om 23:08

Jammer

In die regio woon ik niet. Jammer. Maar ik denk dat ik toch ga overstappen op de Vitatas dan. Bedankt voor jullie meningen!

Puck2

Puck2

08-08-2009 om 11:09

Ook jammer, maar dan anders

Die Vitatas lijkt mij ook wel wat (of een andere) maar het dichtst bij zijnde verkooppunt is 20 minuten rijden met de auto. Dan schiet het natuurlijk ook niet op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.