Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vinyl vloer schoonmaken

In het huis waar we tijdelijk wonen ligt op alle slaapkamers een vinyl vloer in laminaatbeukenvloer-look. Ik vind het niet mooi maar het ligt er nu eenmaal en we zitter er maar tijdelijk. Hoe krijg ik die vloer schoon? Er zitten vegen op, zwarte strepen van (sport)schoenen, vlekken. De vloer dweilen met allesreiniger helpt niet tegen die strepen en vlekken. Met een schuursponsje krijg ik doffe vlekken, met zo'n wit wondersponsje idem dito. Iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

29-05-2009 om 15:48

Niets

Je woont er tijdelijk? ik zou me er niet aan storen. Je kunt de strepen weggummen, maar ze zitten er zo weer.

Woutje

Woutje

29-05-2009 om 19:46 Topicstarter

Tja

Niets doen heeft ook mijn voorkeur, en dat doe ik al regelmatig in het huishouden , maar zo af en toe ontkom ik er toch niet aan... Bovendien komt binnenkort de eigenaar van het huis langs (woont in buitenland) en dan wil ik het huis toch enigszins in de staat tonen waarin het verkeerde toen we erin trokken.

Rafelkap

Rafelkap

29-05-2009 om 20:11

Schuursponsje

Hier krijg ik zwarte strepen (maar geen vinyl) wel eraf met een schuursponsje (harde kant), gewoon met water.

Vera*

Vera*

29-05-2009 om 20:21

of een doekje met wat Cif.

Stoomreiniger

hier wordt al het vinyl ( in het hele huis) brandschoon met de stoomreiniger.misschien kun je die van iemand lenen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.