Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

naomie p

naomie p

18-03-2009 om 10:48

Vieze vlekken op flatscreen

Oh.... nieuwe tv, ben gisteren avond weg geweest en zie nu dat er hele vieze vlekken op de tv zitten, allemaal plakkerige kinderhandjes e.d. Nu hebben wij er alleen zo'n klein stofdoekje bij gekregen en daar krijg ik het niet mee schoon, wie weet of ik er met glassex of een vochtig doekje op mag?
Alvast bedankt, Naomie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

18-03-2009 om 11:56

Niet doen!

Wij hebben ook alleen zo'n stofdoekje erbij, maar in de handleiding staat dat als het met zo'n stofdoekje niet op te lossen valt, je speciale reiniger bij de leverancier kunt kopen. Glassex sowieso niet doen, is te agressief. De tv is voorzien van een soort coating. Water zou ik ook niet gokken, even speciale reiniger halen!

Roos Vicee

Roos Vicee

18-03-2009 om 13:58

Vochtig doekje

Ik maak hier al zolang als we flatscreens hebben (tv hebben we al een paar jaar en ook een paar laptops) deze altijd gewoon schoon met een vochtig doekje. Wel heel voorzichtig natuurlijk, maar het kan prima.

Claudia B

Claudia B

18-03-2009 om 22:49

Speciale reiniger

Bij ons werd ons op het hart gedrukt geen schoonmaakmiddelen of zelfs water te gebruiken voor de schoonmaak (water kan ook vlekken achterlaten). Wij gebuiken een speciaal doekje met een speciale reiniger en daar gaan alle vlekken mee weg, werkt prima en veilig.

Groetjes,
Claudia

kaatje43

kaatje43

25-03-2009 om 09:59

Naomie

Heb je het eraf kunnen krijgen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.