Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

08-02-2009 om 22:03

Verschoten stof

Mijn dochter draagt speciale kleding voor haar sport. Van dat super-synthetische spul Nou zit er op één van haar outfits een verschoten "baan", waarschijnlijk toch net verkeerd in het zonnetje gehangen (buiten de wedstrijden hangt de kleding op zolder in een beschermhoes, daar is iets misgegaan denk ik). Verdorie, verdorie. Is dat bij te werken? De hele outfit opnieuw kleuren in Dylon ofzo gaat niet lukken vanwege de rest van de bedrukking. Maar zou je daar ook een papje van kunnen maken en het er dan op smeren ofzo?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

08-02-2009 om 22:12

Proberen

Mijn ervaring is dat Dylon niet dekt op verschoten stof. Sowieso als de stof synthetisch is heb je grote kans dat verven überhaupt niet kan, verf pakt alleen op natuurlijke vezels en op een héél beperkt aantal kunstvezels. Maar je kunt het allicht proberen.

Groet, Ellen

margje van dijk

margje van dijk

09-02-2009 om 00:10

Lijkt me hopeloos

Net als Ellen. Verf pakt echt niet op synthetisch.

Accepteren. Of nieuw kopen. Een tussenweg is er niet.

Margje

Bastet

Bastet

09-02-2009 om 13:29

Nee

Nee,dat gaat niet lukken,verf pakt niet op synthetisch!
Groetjes,Bastet

Tirza G.

Tirza G.

09-02-2009 om 22:56

Nieuwe kopen, margje

Jaaaaaaaa dat zou mevrouw wel willen, maar haar portemonnee werkt niet mee )) De sportoutfits die ze draagt zijn een paar honderd euro per set, ze heeft er 2 nodig. En dat vind ik maximaal (per seizoen), zijzelf ziet dat heel anders Zij vindt dat minimaal.

Maar sjipperdesjips, wat jammer. Stift. Gewoon ouderwetse stift. Zou dat gaan.

Tirza

Even meedenken......

Het hele pakje in de zon hangen, zodat het hopelijk egaal verkleurd? Of tie/die, soort batik-effect van proberen te maken? Of op de verkleurde baan lovertjes of andere blingbling naaien en net doen alsof het zo hoort?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.