Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

KGO

KGO

05-01-2010 om 22:29

Verkoper aan de deur voor overstappen energie

Hallo,
Vandaag kwam bij ons een verkoper aan de deur van Nuon (tenminste dat pasje liet hij snel zien). Of we bij de Essent zaten en dan kon hij voor ons regelen dat we voor 20% minder per maand via Nuon energie zouden krijgen. Er zou voor ons verder niets veranderen. Of hij binnen mocht komen om een contract te laten zien. Verder kon hij niets laten zien, geen folder, geen internetadres etc. En het contract kon hij niet bij ons achterlaten.
Ik doe nooit dit soort dingen, kopen aan de deur etc; maar ik ben wel benieuwd wat hier nu achter zit. Ik geloof gewoon niet dat zo'n verkoper van de Nuon zelf is. Als de Nuon echt zo'n actie zou hebben dan zou dat toch gewoon ergens te achterhalen zijn?
Wie weet hier meer achtergrond van?

Groetjes,

Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

06-01-2010 om 01:38

2 dingen

Nooit aan de deur dit soort beslissingen nemen en b. naar het Nuon bellen met de vraag of er momenteel een 'van deur tot deur' (door to door) verkoopactie bezig is in jullie omgeving.

Kgo

dat klinkt een beetje vreemd idd...
hier komen ze ook (bijna) wekelijks langs de "luitjes van de energie"
Zodra ik de deur open heb zeg ik voor hun wat kunnen zeggen, hoi ik ben niet geintreseerd...
dan zeggen ze maar mevrouw u weet niet eesn waarvoor we komen, en dan zeg ik wel hoor waarschijnlijk voor energie... en idd dat komen ze meestal doen...

heel raar ik woon in een flat en blijkbaar komen ze daarom zo vaak (lekker veel adressen in 1 keer) want mijn moeder woont pak em beet 5 inuutjes met de auto verder en die ziet ze zelden..... of het komt doordat deze flatjes bekend zijn dat er veel gewisseld wordt...dus veel verschuiving kwa mensen ....

Maartje

Maartje

09-01-2010 om 20:57

Kassa

vanavond is dit in Kassa van de vara op tv geweest!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.