Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

14-01-2010 om 19:07

Verkeers / filevraag

Wie weet dit?

Als ik op een donderdag om 9.30 uur bij Utrecht Lunetten moet zijn en ik kom uit Amsterdam en ik ga met de auto, sta ik dan geheid in de file? En hoe erg is die file, op hoeveel vertraging moet ik dan rekekenen?

En als ik rond 16.30 weer vertrek richting Amsterdam, sta ik dan ook in de file en hoe lang?

Op een gemiddelde donderdag dan?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Liora

2x ja.

De A2 is een ramp, zeker met alle werkzaamheden momenteel.

Als je echt zeker op een bepaalde tijd terug wilt zijn zou ik parkeren bij Duivendrecht of Bijlmer en met de trein gaan.

Oh ja, je wilde ook nog weten hoe lang je in de file staat... kheb geen glazen bol maar wel collegae die de de A2 berijden... alles tussen een half uur en anderhalf uur naar hun ervaringen te oordelen.

Maar check anders even de website van de Anwb, daar heb je een fileverwachting in de routeplanner zitten bij mijn weten...

reina

reina

14-01-2010 om 20:49

Liora

Ja, absoluut, zowel heen als terug. Is de trein geen optie? Anders vroeg weg!

Vic

Vic

14-01-2010 om 21:02

2 uur

Toen ik nog in Haarlem woonde rekende ik voor reizen naar Utrecht altijd op 2 uur. Meestal zat het mee, maar ik heb er (terug) wel eens 3,5 uur over gedaan.

liora

liora

14-01-2010 om 21:16

Trein dus

Ok dan neem ik de trein inderdaad...

Balen, wordt enorm haasten allemaal!

Laat me raden

..cursus in Aristogebouw?
Of zit ik er helemaal naast en moet je iets anders werkgerelateerds doen in een van de andere kantoorgebouwen..
Hoe dan ook, als je echt megahaast krijgt zou ik toch kijken of je wat achterwacht kunt regelen, over verlengde opvang, of iets anders waar buitenstaanders licht over praten tot ze zelf eens in de schoenen van een werkendeoudermetopvang staan

Zelf ben ik gewoon te laat gekomen en te vroeg gekomen met die sneeuw. Hopsa. Maar ik weet niet of dat bij jou een optie is.

Te laat komen en doen alsof je op tijd bent kan ook prima werken! Vaak heb je je helemaal de pleuris gehaast, komen die andere gasten gewoon te laat binnen alsof er niets aan de hand is.

Sorry

twee verschrijving.

ik bedoelde natuurlijk
of (niet over) verlengde opvang

en
te vroeg gegaan
(niet te vroeg gekomen)

Sorry!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.