Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

18-02-2011 om 14:02

Verjaardagsfeestje drievliet

In de orientatiefase voor het partijtje van Tangodochter die dit jaar 10 wordt, kwam ik o.a. terecht op Drievliet. Dit leek Tangodochter wel wat. Echter het probleem is dat Drievliet heel streng lijkt w.b. de datum. Je mag je partijtje vieren tot 14 dagen voor en na je precieze verjaardag. Nu is Tangodochter jarig op 1 april (echt geen grapje hoor, ze vindt het zelf verre van grappig). Drievliet gaat echter pas open in het weekend van 9 april en is daarna ook pas weer het volgende weekend open. Wij vragen ons nu af of het zaterdag 9 april niet mega-druk zal zijn op de eerste openingsdag. 16 april is gezien haar verjaardag niet meer mogelijk, uitzonderingen worden volgens de site niet gemaakt hierop. Ik heb ook geen idee of ik ze hierover kan benaderen, er staat wel een telefoonnummer, maar het park is dus nu nog niet open. Via de mail beantwoorden ze geen vragen, alleen schriftelijk.
Ik dacht dus eerst maar eens hier rondvragen: wie heeft ervaring met partijtjes in Drievliet en op welke dagen het druk is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sanne

Sanne

18-02-2011 om 15:20

Voordeel

Als ik het goed heb begrepen is je voordeel maar 5,55 euro, 20,00 per kind i.p.v. 25,50 per kind, of niet? Meestal zijn er vanaf maart diverse acties waarbij je goedkopere entreekaartjes kunt krijgen. Bijvoorbeeld van de ETOS met de actie 2e kaartje gratis. Ik zou als ik jou was dat eerst nog even afwachten, dat kan misschien veel geld schelen.
Wij gaan trouwens meestal in het voor- of naseizoen naar Drievliet en we hebben het er werkelijk nooit megadruk gezien.

Yura

Yura

18-02-2011 om 15:20

Streng

Ik ken ook iemand die het geprobeerd heeft en ze wijken er echt niet van af. Ik vraag me overigens af of het dat eerste weekend druk is, is verder geen bijzondere datum ofzo of een vakantie toch?

Puck

Puck

18-02-2011 om 15:22

Wat een rare regel

Wat een rare regel. Gaat Drievliet nu bepalen wanneer jij je verjaardagsfeestje moet geven. Ook leuk voor kinderen die in de winter jarig zijn en hun feestje uitstellen tot het mooie weer.
En wat is dat voor raars dat ze via de mail geen vragen beantwoorden alleen schriftelijk? Dat is toch niet meer van deze tijd.
Al met al komt het me aardig dictatoriaal over en ik zou dan zo'n kop hebben dat ik er al helemaal niet eer zou komen.
Maar ja, daar schiet jij nu ff niets mee op.
Ik zou ook gewoon op een gewone dag later in het seizoen gaan. Via allerlei acties is vaak wel aan kortingskaarten voor de entree te komen. En dan neem je gewoon zelf eten en drinken mee. Als ze zeggen dat dat ook al niet mag zou ik daar gewoon maling aan hebben, je bent dan waarschijnlijk een stuk goedkoper uit.

Tango

Tango

18-02-2011 om 15:50

Reactie

Ik vind het ook een rare regel hoor, dat van die 14 dagen. Ik vraag me dus af hoe ze het doen als je bijvoorbeeld in januari jarig bent, dan mag je dus helemaal je partijtje daar niet vieren?!
Overigens willen wij na 13.00 u. gaan, dan betaal je dus maar 15 euro per persoon en dat vind ik acceptabel voor een partijtje, 20 euro of meer vind ik echt teveel. Geen idee of de reguliere entreeprijs na 13.00 u. ook lager is, ga ik eens naar kijken. Wel een goed plan om nog naar kortingsbonnetjes te zoeken.
Overigens vind ik het ook een beetje uit de tijd dat je niet kunt mailen, ben beniewd of bellen dus wel lukt. Misschien valt het op het eerste weekend inderdaad wel mee, het is geen vakantie natuurlijk, maar zou er graag wat meer zekerheid over hebben.

Massi Nissa

Massi Nissa

18-02-2011 om 18:28

Mamma mia (ot)

25,50!? Voor een veredelde speeltuin? Met vervoer, een ijsje en weet ik wat ben je een vermogen kwijt voor een paar uur spelen. Loop ik nu zo achter dat ik de enige ben die zich te pletter schrikt van zo'n prijs?
Overigens wel fijn dat het na 1 uur goedkoper is. En ja, vreemd dat je niet kunt mailen, maar misschien hebben ze letterlijk niemand in dienst tot vlak voor de openingsdatum?
Ik ga geloof ik ook maar een pretpark beginnen .
Groetjes
Massi

Tango

Tango

18-02-2011 om 20:11

Massi

Fijn, dan kom ik het partijtje bij jou vieren
Maar ik schrik dus ook van deze prijzen hoor, 25,50 ga ik echt niet betalen per persoon. 15 euro vind ik nog te doen, er zit dan ook eten bij.
Het mailen kan ook niet als het park wel geopend is, gewoon helemaal niet. Vind ik echt wel erg middeleeuws.

NaShA

NaShA

18-02-2011 om 20:50

En wie controleert die datum dan?

Moet je een geboortebewijs overleggen ofzo?

Fiorucci

Fiorucci

18-02-2011 om 21:46

Massi

Drievliet is niet meer de veredelde speeltuin die het vroeger was.

Rare regel

dat van die 14 dagen ervoor of 14 dagen erna. Ik zou wel eens willen weten waarom Drievliet die regel heeft.

Massi Nissa

Massi Nissa

19-02-2011 om 09:16

Ahaaa

Kijk, Fiorucci snapt het: ik heb een Drievliet voor me dat niet meer bestaat. Heb inmiddels gegoogled en inderdaad, dit is een heel ander Drievliet. En 20 euro met smulpakket klinkt ook al iets minder gruwelijk - al blijven het bedragen waardoor ik met de ogen knipper.
Pelle heeft vast gelijk, als ze niet streng de hand houden aan die verjaarsregel is iedereen ergens de afgelopen 12 maanden jarig geweest .
Groetjes
Massi

Eerste weekend van het seizoen

Wij zijn jarenlang elk eerste weekend van het seizoen naar pretparken en veredelde speeltuinen geweest.Niet naar drievliet want dat ligt een beetje uit de richting voor ons. Maar onze ervaring is juist dat het dan helemaál niet druk is.
De reden weet ik niet, onzekerheid over het weer? Niet op de hoogte dat het open is? Nog niet in de stemming? Druktes rond de feestdagen (pasen,pinksteren etc.)?
Ik weet het niet.
Het kwam ons een keer toevallig zo uit en toen we dus merkten dat het dan nog heerlijk rustig is hebben we het jaren gedaan. Houd er wel rekening mee dat er soms nog 'onderhoudswerkzaamheden' zijn aan b.v. grote atracties.
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

19-02-2011 om 10:00

Massi

Ik zeg er wel eerlijk bij dat ik voor zulke bedragen toch liever naar de Efteling ga..

NaShA

NaShA

19-02-2011 om 11:00

In slagharen

is dit jaar het eerste weekend meteen een of andere Nederlandstalig festival! Dus daar moet je niet zijn! (vorig jaar hadden wij een huisje het 1e weekend en inderdaad, helemaal niet druk, dus wilden we dat dit jaar weer doen....toch maar van afgezien....)

Massi Nissa

Massi Nissa

19-02-2011 om 13:30

Izar

Bedankt voor de tip, ik kijk even!
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.