Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

25-02-2011 om 23:56

Verjaardagsfeestje

We zijn uitgenodigd voor de verjaardag van het kind van een vriendin van me.
En we moeten ons verkleden, want het kind is jarig tijdens carnaval Ik zal niet enorm uitweiden over de enorme hekel die ik heb aan carnaval en verkleden, dat doet ook verder niet ter zaken, maar neem van mij aan dat die groot is.

Man krijg ik überhaupt al niet zo gek en ik sta eerlijk gezegd ook niet echt te springen.

Maar goed, ik kan voor de jongens wel wat doen natuurlijk, het gaat trouwens zeker nog wel een keer voorkomen dat beide heren verkleed ergens moeten opdraven.

Dan zet ik verder wel een rare hoed op of dergelijk en laat ik mijn man thuis.

Maar, ik wil er geen moeite voor hoeven doen. Ik kan niet naaien, ik wil geen enorm bedrag uitgeven voor zoiets en ik heb eigenlijk helemaal niets aan verkleedkleren in huis.

Wat is de simpelste outfit voor een peuter en een dreumes voor een verkleedfeestje?
Ik ben jullie nu al zeer erkentelijk

groetjes
Kiki (een fervent Carnavalhater)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sascha2

Sascha2

26-02-2011 om 07:15

Kiki

Mijn zoon heeft rond die leerlftijd een brandweermannenpak gekregen en voor hem was dat een groot succes. Hij heeft het regelmatig aan gehad. Waarom? Geen idee, ik hou ook niet van verkleden. Mijn kinderen daarentegen wel, oudste twee dochters gaan door et leven als prinses en zoon is inmiddels gepromoveerd van brandweerman naar ridder.
In onze regio zijj er nu regelmatig aanbiedingen (carnaval he), bij de Hema, Bart Smit etc.

Blokker

de blokker heeft kant-en-klare outfits. best leuk en vooral niet duur.

Oh nee

ik had of afgezegtdof ik had mijn dochter er verkleed achter gelaten in de trant van "het is toch een kinderfeestje, oh moest ik ook nou dat wist ik niet, maar nu heb ik nog een afspraak dus ik kom haar dan zo wel weer ophalen".

Ik moet niet tussen raar aangeklede volwassen tussen rotmuziek zitten, oh bah nee, dan ben ik dagen later nog steeds niet geestelijk hersteld.

soepstengel

soepstengel

26-02-2011 om 11:37

De kinderen

zou ik inderdaad wel een pak geven wat je later nog vaker aan kunt doen( op de peuterspeelzaal en net op school moeten ze ook nog al eens verkleed komen) Dus dan heb je daar wat van in huis.
Zelf zou ik niet echt verkleed gaan als je dat niet wil, wij hebben het 1 jaar gehad bij nichtje, ik was wel verkleed,man niet.....en nou is ie zelf jarig met carnaval!!

Fiorucci

Fiorucci

26-02-2011 om 11:48

Wibra

Wibra heeft heel veel liggen momenteel voor weinig!

Vera*

Vera*

26-02-2011 om 12:18

Tip voor ooglapje

Ik heb altijd een ooglapje geschmikt i.p.v. een echt ooglapje te gebruiken. Kleine kinderen vinden het niet prettig als ze door één oog niets kunnen zien.

Vera

Roosje Katoen

Roosje Katoen

26-02-2011 om 13:20

Piratenpakjes

Bij Hema of blokker of nu geloof ik ook bij AH, allemaal voor een paar euro. Heb je nog wel even plezier van, die kunnen ze op school ook nog regelmatig aan.

Zelf zou ik me niet verkleden, er zijn grenzen

Kiki

Kiki

26-02-2011 om 14:40

Dank jullie wel

een brandweermannenpak klinkt leuk. Nou ja, moet ik er toch maar geld aan uitgeven. Ik ga er inderdaad maar voor het gemak van uit dat we het vaker kunnen gebruiken. Hoewel..., volgens mij zijn de jongens net als hun vader.

Die weigert gewoon pertinent naar deze verjaardag te gaan, ook als hij niet verkleed hoeft. "ik ga niet mijn zondag opgeven om in carnavalsmuziek tussen verklede volwassenen te zitten'

Ik heb mijn oudste op school nog nooit met de verkleedkleren zien spelen, maar misschien weet hij ook niet goed wat hij er mee kan en is het een hiaat in zijn opvoeding. Smink vindt hij vreselijk, we waren laatst in de intratuin en daar was een dierenfestival en konden ze als dier gesminkt worden. Nou meneer wilde echt niet, vond het maar vies geloof ik.

Dus HEMA, BLOKKER en Bart Smit dus. Komt dat even goed uit, die winkels liggen allemaal naast elkaar.

Ik koop voor mezelf wel een rare hoed en zo'n boa en dan heb ik genoeg moeite gedaan voor mezelf.
Fijn dat jullie het ook belachelijk vinden, verkleden voor volwassenen op een verjaardag. Ik dacht al dat het aan mij lag.

Anna3

Anna3

26-02-2011 om 15:47

Hema

Ik heb voor mijn dochter, die trouwens dol is op verkleden, voor 9,95 euro bij Hema een heel leuk bijenpakje gekocht, want hier (randstad) vieren ze ook carnaval op het kdv.
En idd: belachelijk om jezelf te verkleden, zo'n verzoek zou ik ook niet serieus nemen.

Henriette123

Henriette123

26-02-2011 om 18:06

Voetballer

Wij lieten ze in groep 1 en 2 vaak als voetballer gaan.
Shirt ed van een iets ouder kind lenen, sportschoenen aan; klaar en geen kosten.

woes

woes

26-02-2011 om 21:08

Bokser

een badjas aan, en een blauw oog gesminkt. Eventueel nog bokshandschoenen voor €5,00 bij de speelgoedzaak. Heeft mijn zoontje ooit op de psz gehad, was een groot succes.

Ely

Ely

26-02-2011 om 22:00

Maffiabazen, detectives.....

wat heerlijk om te lezen dat ik niet alleen sta in mijn aversie. man vindt het juist weer leuk dus ik schuif hem altijd naar voren. Maar ik zou het ook vertikken om me te verkleden, ja als Saaie Piet :o)
Voor jongens hou ik van de niet-verkleed-maar-wel- anders-opties; donkeren broek, wit shirt, stropdas van papa, zonnebril in je achterovergekamde haar, los een overhemd of evt jasje, evt stoppels schminken en hoed op, klarie :o)

Cowboy

Ik ben de cowboy nog niet tegengekomen. Hier is alleen de hoed en het klapperpistool zelf aangeschaft door Sint, en OmaSint heeft een hesje gemaakt want ze vond de hesjes in de winkel te lelijk. Maar goed, e.e.a laat zich mooi combineren met een geruite bloes en een spijkerbroek, en schmink komt er niet aan te pas. O ja, nog een boerenzakdoek om de nek bij wijze van halsdoek.

Ook verkleden als boer kan handig zijn: overal aan, zakdoek om de nek et voila. Die overall bewijst dan later nog wel goede diensten.

Groeten,

Temet

Wilma

Wilma

01-03-2011 om 11:27

En natuurlijk de action

Daar liggen bijvoorbeeld van die hawaikettingen (stoffen bloemetjes in felle kleuren) voor 39 cent. Iets op je hoofd en klaar !

Groetjes,
Wilma

Kiki

Kiki

01-03-2011 om 14:00

Dankdankdank allemaal weer

Pelle, de peuterjuffen hebben het zelf stelselmatig over school, dus peuter ook en dat neem je dan over. Ik zal erop letten. Hoewel jij met jouw geweldige geheugen betreffende de OOL-details natuurlijk prima weet dat ik het over de peuterschool heb. hihihi

Ik ben eens bij de HEMA, Blokker en Bart Smit wezen kijken. Allemaal best grote maten. Het enige wat ik trouwens bij de HEMA leuk vond was het indianenmeisje. Beetje jammer als je twee jongens hebt Het bijenpakje kon ik niet vinden, leek me ook erg schattig.

Toen belde een (andere) vriendin dat zij nog wel wat spul had.
Daarna zei mijn man waarom ik niet gewoon de kist met verkleedkleren van de crèche bekeek en daar wat meenam. Dus dat is ook mooi

Komt wel goed, man laat ik gewoon thuis. Ik heb voor mezelf een poezenmaskertje gekocht. Die kan ik even op doen en dan zet ik hem snel weer af.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.