Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

nietje

nietje

28-05-2010 om 12:42

Verjaardagsfeestje

Hallo,
voor een vrijgezellenfeest hebben we het idee opgepakt om het in de sfeer van een kinderverjaardagspartijtje te doen. Het idee is om teams te vormen en die tegen elkaar laten strijden d.m.v. spelletjes die op kinderpartijtjes worden gespeeld, zoals bijvoorbeeld een variant op stoelendans, koekhappen, ren je rotquizz etc. Heeft iemand nog leuke tips voor zowel creatieve spellen als spellen waarvoor je je enigszins moet inspannen? Het zou leuk moeten zijn voor mensen van 20-60 jaar.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou...

beginnen met een cakeje versieren, daarna gaan jullie allemaal een T-shirt beschilderen en vervolgens een speurtocht en het festijn eindigd met pannenkoeken of friet.

groetjes van Purk

p.s. volgens mij kan je wel sets met oud-Hollandse spelen huren, en die dan tijdens de speurtocht doen.

Limbo

Hier laatst de limbo gedaan met een stel 7-jarigen. WAs leuk, maar ik herinner me vooral de hilarische limbosessies uit mijn studententijd. Zou ik dus zeker doen. Ren je rot is ook een goeie. Enne, 1,2,3,4,5,6,7, wie mag ik een kusje geven?, is dat wat? Of wordt het meligheidsgehalte dan te hoog?

Hoelahoepen

In twee teams hoelahoepen. Steeds uit ieder team één tegen één uit het andere team en dan klokken hoe lang ze de hoelahoep om de heupen kunnen laten draaien. Alles optellen en het team met de langste tijd wint. Leuk voor kinderen, maar ik herinner me, net als degene boven mij in dit draadje, vooral de bierovergoten studentenfeesten waar we dit deden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.