Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Verjaardagscadeau man 40

De titel zegt het al, mijn man wordt volgende maand 40 en ik heb geen idee waar ik hem mee kan verrassen.
Weekendje weg komt niet in aanmerking, horloge heeft ie al. Nou ja ik heb gewoon geen idee....

Gr.
Moon32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

24-02-2009 om 11:13

Wat vindt hij leuk

qua hobbies etc

moon32

moon32

24-02-2009 om 11:25 Topicstarter

Met stip op 1

muziek. Ik heb al gekeken of er een concert is waar hij graag heen zou willen maar kan niks vinden waarvan ik zeg: ja dat is het.

Moeilijk hoor!

Tinus_p

Tinus_p

24-02-2009 om 11:33

Bijzondere cd of dvd?

??

Aansluiten bij sport of hobbies inderdaad

Mijn man heb ik voor zijn 40-ste 10 privelessen van zijn sport kado gedaan. Dat wilde hij allang, maar vond hij zelf te duur. Verder kreeg hij een aantal "belevenisbonnen", van vrienden om zelf wat uit te zoeken. Hij heeft toen wat extreme watersporten uitgeprobeerd en hij vond het erg leuk.
Of anders jezelf met een strikje erom, doet het ook altijd goed

Ach

ik zag je 2e reactie nog niet. Muziek......heeft hij nog iets aan apperatuur nodig om casettebandjes om te zetten naar dvd of weet ik het....? Mijn man wilde ooit een mengpaneel, geen flauw idee wat het is, maar qua muziek enorm noodzakelijk volgens mijn man.
Wat misschien ook leuk is...zelf een verzamel-cd-tje maken met nummers uit jullie verkeringstijd.

Kado idee

Misschien kan je hier eens kijken http://www.kadopagina.nl/

een workshop bierbrouwen (als ie van bier houdt) of een slip cursus?

Ben blij dat ik eerder 40 word dan manlief

knevel

knevel

24-02-2009 om 14:13

Digitale platenspeler

Maar daar heeft hij alleen wat aan als hij al zijn langspeelplaten nog heeft. Dan kan die ze weer eens draaien en ook nog op de computer zetten (en dan dus weer op een Ipod ofzo). Best leuk, een behoorlijk trip down memory lane....

moon32

moon32

24-02-2009 om 22:23 Topicstarter

Joh knevel

Wat een superidee! Ik ga googlen! Hopelijk valt dat binnen mijn budget.

Tnx.

Gr.
Moon32

knevel

knevel

26-02-2009 om 22:37

Sorry, even niet in deze rubriek gekeken: hier heb ik m vandaan

http://www.mailamac.nl/index.php?sid=f853a31c85ebfdfe981229be33de9a17

Het adres kan ook vast www.mailamac.nl zijn. Ik heb m hier dus vandaan. Er is een goedkope en een duurdere versie. Hier alleen ervaring met de goedkopere versie, omdat de kwaliteit van de lp's te wensen overlaat (na al die jaren). Levering was erg snel en goed.

Merk is dus een Numark hier.

Succes met de aankopen.

moon32

moon32

27-02-2009 om 14:00 Topicstarter

En het wordt

iets waar hij vandaag mee kwam. Hij wil graag een effectenkastje hebben voor zijn gitaar.

Oké ook weer opgelost )

Bedankt allemaal voor het meedenken!

GR.
Moon32

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.