Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shifra

Shifra

27-03-2011 om 08:56

Verhuishulp bedanken

Hoi mede-ouders

as vrijdag ga ik (eindelijk) verhuizen en dan leef ik verder als alleenstaande gescheiden vrouw die gaat co-ouderen.
Er komen op, en rond de verhuizing verschillende vrienden helpen met schoonmaken, inruimen, lampen ophangen e.d.. Rond de zomervakantie wil ik enkele vrienden nog vragen of ze me willen helpen met schilderen.
Hebben jullie soms ideeen,suggesties over hoe ik deze vrienden kan bedanken voor hun hulp, ik heb het zo druk met de verhuizing en aanverwante besognes dat ik e.e.a. niet goed kan bedenken merk ik.
Een vriendin van mij gaf bij haar eigen verhuizing iedereen die haar hielp een kadobon van 20 euro.
Ik ben benieuwd naar jullie eigen ervaringen,ideeen e.d..

groet,shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

27-03-2011 om 09:34

Etentje

Ik nodig mensen meestal uit om te komen eten en kook dan echt iets bijzonders. Ik heb liever een gezellige avond/etentje dan geld persoonlijk.

Bbq

Maak een cadeaubon voor een gezellige BBQ aankomende zomer.
tegen die tijd ben je gesetteld en kun je er zelf ook van genieten.

Biene M.

Biene M.

27-03-2011 om 13:05

Etentje

Wij hebben toen we een beetje op orde waren alle vrienden die geholpen hadden uitgenodigd voor een etentje. Veel vrienden kenden elkaar niet echt maar hadden wel eens een middag samen staan schilderen en het was heel leuk om zo een soort reünie te houden waarbij iedereen elkaar in gewone kleren zag

Housewarming party

Ik krijg met mijn verhuizing(en ook op hande zijnde co-ouderschap en nieuw leven) veel hulp, nu al zijn er mensen die mij helpen met schilderen en ik ben daar erg blij mee.
Ik wil straks een house warming feestje geven en doe dan voor iedereen een klein kadootje, denk aan super speciale bonbons. Ik heb niet zo'n ruim budget dus een uti eten gaan gaat neit werken
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.