Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tutje

Tutje

25-06-2009 om 12:50

Veranderen van stroomleverancier

Ik ben klant bij de NUON en die schijnt bekend te staan als een van de duurste stroomleveranciers. Dus wordt ik zo'n beetje elke avond belaagd met telefoontjes van callcenters die me andere bedrijven aan proberen te praten. Van Essent tot de Nederlandse Energie Maatschappij. Gisteren kwam er zelfs iemand van Eneco aan de deur!

De aanbiedingen klinken allemaal erg mooi en ze regelen al-les voor je! Je krijgt zelfs de eventuele overstap-boete van de NUON vergoed. Maar ik vind het allemaal een beetje te mooi klinken. Ik ben bang voor addertjes onder het gras en voor 'horror-verhalen' van collega's die overstapten en waar het hel-le-maal niet geregeld bleek...

Kortom, heeft iemand de overstap gewaagd en wat is jouw ervaring? En wat klopt er nou van die 'wij zijn veel goedkoper' verhalen?

groeten Tutje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

25-06-2009 om 13:26

Tja

zo zijn wij er in getrapt om over te stappen op NUON omdat die juist veel goedkoper leek te zijn blabla enz enz...

we hebben al aardig wat gezeur gehad met Nuon
en hebben spijt als haren op ons hoofd dat we daar ons oude vertrouwde eneco voor hebben verruild....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.