Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vensterbank slaapkamer

Hoi,
we zijn zo langzamerhand er aan toe om ons huis te koop te zetten. Nu vind ik de vensterbank in onze slaapkamer zo kaal en leeg zonder iets erop (er staat nu een vage vaas). Ik zit te denken om er 2 planten in een mooie pot neer te zetten, maar ik heb nog nooit een plant in de slaapkamer gehad. Bovendien wil ik voorkomen dat het zo showroomerig wordt.
Wat hebben jullie op de vensterbank staan? en een suggestie voor mij?
Dank

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vetplant

koop een paar leuke vetplanten,weinig onderhoud en doen het altijd goed,bovendien staan ze ook nog leuk.

Rafelkap

Rafelkap

13-08-2009 om 18:29

Nep

Bij de intratuin hebben ze hele mooie neporchideeën. Wij hebben daar ooit twee gekocht die het verbazend goed deden, maar dus bij nader inzien nep waren Voordeel: weinig onderhoud en geen allergieën.
Maar ach, om een paar prullaria in de vensterbank zullen mensen de koop toch niet laten? Ik zou het alleen doen als jij het zelf ook leuk vindt.

m@rgreet

m@rgreet

13-08-2009 om 20:20 Topicstarter

Yup

Had ik nog niet aangedacht, maar wel een leuk idee, nepplanten. Nee, voor een paar prullaria zullen ze het niet laten, maar het staat net iets leuker, iets op de vensterbank ipv een kaal geheel. Er komen steeds meer huizen in de straat te koop te staan....dus alles wat helpt

angel3

angel3

13-08-2009 om 21:44

Kaarsen

ik had voor de kleur in de slaapkamer voor de fotos op funda wat kaarsen op zo n schaal neergezet.... staat knus.

amk

amk

13-08-2009 om 22:37

Hoge vazen

ik heb 2 hoge vazen met daar tussen een zeepaard.
Het raam was anders zo kaal, en vitrage of een valletje wilde ik zeker niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.