Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

29-08-2010 om 21:28

Veel water, maar niet uit mijn kraan

Het is bijna grappig. De hele dag is het hier ongelooflijk kl***weer, regen en storm. De tuin staat regelmatig blank, maar uit mijn kranen komt een miezerstraaltje water. Volgens de website van het waterleidingbedrijf is er een boom op een leiding gevallen, maar heeft 'bijna' iedereen weer water. Gelukkig is het niet helemaal afgesloten, maar ik had met die kou en storm juist zin in lekker lang en warm douchen.
Apart dat je die voorzieningen voor vanzelfsprekend aanneemt, je er zelf nagenoeg geen invloed op kunt uitoefenen, en er toch zo afhankelijk van bent. En ik heb dus nog steeds geen noodpakket in huis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

29-08-2010 om 21:36

Ik had de hele afgelopen vrijdag geen water

Hadden ze afgesloten wegens werkzaamheden, alleen wij, de wijk, wisten van niets.
Dat was even lastig (hier ook geen noodpakket) want hoe maak ik de flesjes van de baby, ik kon niet wassen, ik kon niet afwassen en ik kon ook niet doortrekken

Gelukkig heb ik een benzinestation ongeveer 100 meter verderop, dus even snel wat spa-water gehaald.
Maar lastig was het zeker

koentje

koentje

30-08-2010 om 11:18

Ik denk

dat ze in pakistan ook best zin hebben in een lange warme douche....of schoon water om te drinken. En gelukkig hoeven wij ook geen honger te hebben.......

Vic

Vic

30-08-2010 om 11:33

Koentje

Gut wat een fijne opmerking. Zo kun je ieder ieniemienie z**kprobleempje (die heb je zelf ook vast wel) pareren met een verwijzing naar het leed in de wereld.
Nou ja, het water doet het weer, het is nog steeds rotweer, en ik heb de verwarming aangezet vanmorgen.

fladder

fladder

30-08-2010 om 17:03

Inderdaad een vreemde opmerking van Koentje... Zo kan je een forum waar mensen dingen vragen wel opheffen, want elders hebben ze het nog slechter...
Vic, ik hoop dat het inmiddels is opgelost! Heb zelf ooit 2 dagen zonder goed doorspoelende wc gezeten. Het werd zo snel als mogelijk was hersteld, en ik weet dat de halve wereld niet eens een doorspoelende wc heeft, maar ik voelde me knap onthand die twee dagen.
Het helpt wel om dingen niet meer voor vanzelfsprekend aan te nemen maar ik moet bekennen: nu hij alweer een half jaartje gewoon doorspoelt zoals het hoort, begint dat gevoel ook alweer weg te zakken

Mooi

kan je tenminste ongegeneerd poepen. Dat lijkt dus het ergste, dat je dan de wc niet kan doorspoelen, gelukkig hebben we hier een kleine regenton bedacht ik toen ik dit las.

Hier is de verwarming ook aan, ook de vloerverwarming in de badkamer, alle was in de droger, klotenweer inderdaad. Ik wil heel graag nog een mooie warme nazomer !!!!

Kiki

Kiki

30-08-2010 om 21:48

O jee

mogen we niet mopperen op onze luxeprobleempjes?

Een van mijn buren komt uit Pakistan en hem hoorde je het hardst over het niet hebben van water. Mag hij dan wel zeuren, of dan juist nog minder?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.