Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brianna F

Brianna F

18-10-2010 om 18:36

Vaste telefoon, welke?

Ons vast telefoontoestel is nu echt aan vervanging toe. Op het moment dat het toestel van ons was (na 3 jaar huren) begaf de extra handset het en nu is het andere toestel ook op sterven na dood. Hijlaadt niet meer op, nieuwe batterijen helpen niet. Als ik een gesprek heb, krijg ik na 10 seconden al de piep dat de batterij op is.
Ik wil niet alleen mobiel bereikbaar zijn, dus een ander toestel. Maar welke? Ik zag al op de site van kieskeurig dat Philips toestellen er maar slecht vanaf komen. Ik wil ook graag 2 handsets, zodat ik er eentje boven kan plaatsen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Philips

Onze Philips toestellen doen het prima. Kwaliteit is goed, nummers die je in 1 toestel zet staan gelijk in alle handsets, batterij doet het lang, zit digitaal antwoordapparaat in.

We wilden eigenlijk de Siemens Gigaset maar die was uitverkocht. Maar deze set doet het ook prima dus

Brianna F

Brianna F

18-10-2010 om 21:30

Picasso

welk type heb je?

Jee

Daar vraag je me zowat.....heb even gekeken en het is de CD565. Staat er niet bij op kieskeurig maar de 563 wel en die krijgt een goede recensie volgens mij. Gekocht bij MediaMarkt. Wij hebben een set met drie toestellen.

Rembrand

Rembrand

18-10-2010 om 23:34

Siemens.

Wij hebben sinds een paar jaar de Siemens ( vaste telefoon beneden en twee handsets boven ). Bevalt ons uitermate goed.
M.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2010 om 00:39

Kom ik weer

met mijn kabelkennis Als je via de kabel belt moet je er op letten dat je toestel FSK geschikt is. Als dat niet zo is kun je niet alle functies zoals nummerweergave gebruiken.
Bij KPN wordt DTMF gebruikt.
Ik las net trouwens, wist ik dus nog niet, dat je een apparaatje kunt kopen wat DTMF omzet naar FSK en visa versa. Dus als je een DTMF toestel hebt steek je de stekkertjes in dit apparaatje en dan kun je probleemloos via de kabel bellen met je toestel of omgekeerd met het KPN systeem. Dat heet een clip converter.

Kom ik weer

met mijn bouwmarkt tip. Wij hebben drie aansluitingen in huis, en in alledrie hebben we gewoon een telefoon met een draad gestopt. Nooit meer problemen met batterijen of bereik. Ja, je kan er niet zo makkelijk mee lopen. Maar dat hebben wij er graag voor over. Het voordeel voor de beller aan de andere kant is nl. dat ik een en al oor voor ze ben ...

Puck

Puck

19-10-2010 om 09:08

Siemens

Net als Rembrand zijn wij hier erg tevreden over de telefoons van Siemens.

Brianna F

Brianna F

19-10-2010 om 10:19

Rode beuk-kaaskopje

Dat was ook mijn eerste keus geweest, helaas heb ik geen aansluiting boven, dus moet het wel draadloos.

Ik ben echt een leek hoor, wat bedoel je met bellen via de kabel? Welke kabel?

Kaaskopje

Kaaskopje

19-10-2010 om 22:34

Brianna

Als je tv (en internet en/of telefonie) van bijvoorbeeld Ziggo of UPC hebt. Dat is de kabel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.