Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tanja

Tanja

09-12-2009 om 09:55

Vanuit italië verzenden

Ik heb een kado besteld vanuit Italië. Heeft iemand ervaring hoe lang het kan duren voordat het in Nederland is? (hopelijk voor de kerstdagen?!)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

09-12-2009 om 10:41

Waarmee verstuurd?

Dat hangt er een beetje van af met welke dienst, post, koerier het cadeau verstuurd wordt. Met de meeste internetbedrijven waar je online kan bestellen gaat het goed en redelijk snel(paar dagen of hoogstens een week).
Ik weet niet wanneer je het besteld hebt, maar vanwege 8 december die hier een nationale feestdag is, hebben we net een lang weekend gehad van vrijdag t/m dinsdag waarin er waarschijnlijk niks verplaatst is.
Mijn ervaring is dat over het algemeen pakjes vanuit Italië bijna net zo goed gaan als elders, de ellende is vaak post en pakjes die naar Italië toekomen. Ik krijg geregeld kerstkaarten op mijn verjaardag en die is dus in Februari.
groeten Primavera

Tanja

Tanja

14-12-2009 om 11:13

Verzendwijze

Ik heb een referentienummer gekregen maar geen site waarop ik het in de gaten kan houden? Niet dat het iets uitmaakt, kan toch geen Italiaans

Ik hoop in ieder geval dat het voor de kerstdagen binnen is!

Primavera

Primavera

14-12-2009 om 18:47

Geen link?

Hallo Tanja,
Heb je geen link meegestuurd gekregen? Of misschien kan je het referentienummer ergens op de site waar je het besteld hebt invoeren, al dan niet na inloggen.
roeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.